Сьогодні начебто простий день,нічого статися немало б, ось Алан прогулюється по лісу, направляючись в своє улюблене місце, кожного разу він втікає від батьків і йде на галявину де йому ніхто не буде докучати. Сьогодні ще один з таких днів коли він зміг вибратися з хати, і не слухати нотацій батьків, які завжди говорила йому про заручини і те що він повинний вийти заміж за когось з високої аристократії, але Алану не до вподоби коли йому говорять що він зобов'язаний щось робити чи виходити за когось заміж. Сидівши під дубом Алан задрімав, не замітивши як за ним спостерігали дві пари яскраво блакитних очей.
Прокинувшись Алан помітивши що вже почало темніти, посидівши ще трохи і почав збиратися, але перед тим як покинути галявину відчув на собі чийсь погляд.
-"Таке відчуття ніби за мною спостерігають" подумав про себе Алан але вирішив не зважати на це уваги і пішов в сторону селища, і все таки окинувши сумним поглядом галявину яку він би ні за що не хотів би покидати але потрібно було, батьки би зразу підняли би паніку і його би розшукували, а потім по голові надавали.
Підходячи до свого дому Алан помітив незнайомих людей і свого батька, які обговорювали щось на задньому дворі.
-"Що в біса тут твориться? Хто це такі?" замислившись він і не помітив як до нього підійшла мати.
-Алан де ти був? спитала мати:дивлячись на Алана своїм зеленими очима які чекали відповіді.
-Я вирішив прогулятися по лісу і по збирати деяких трав: сказав Алан майже правду.
-Лишав би ти це діло, бо ще трохи і тобі це не буде потрібно: сказала мати.
Алан хотів би щось на це відповісти але помітив як до них наближаються незнайомі люди з батьком.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
280 слів
Всім привіт ^^
Вибачайте що так мало, наступний епізод буде більший.
Також хочу сказати що без мого відома історія не повинна публікуватися на інших серверах
Якщо звичайно це хтось буде читати
До нових зустрічей 👋
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ВИ ЧИТАЄТЕ
Галявина вкрита фіалками ✿
FantasiЦе історія про двох хлопців які з могли перебороти свої страхи,навішені стереотипи а також змогли пізнати що таке справжнє кохання,звичайно на їхньому шляху будуть перешкоди і разом вони будуть намагатися їх подолати. Всім привіт^^з вами yui♡,це моя...