Hedef 600 kelime ve ustu hadi bismillah
✨
Allahın cezası odun adam Kİ CİDDEN odun bence salak saçma cevaplar verdiği için engelledim. Şimdide yarın babamın yemeğini götürmemek için ne yapıcağımı düşünüyorum çünkü babama bu hafta sonu yemeklerini benim götürüceğime söz verdim.
Allah muhafaza eylesin o odunla karşılaşmak istemiyorum bi süre zaten banada anca böylesi denk gelir hayır yani bu ekonomide zengin kocaya kapak atmıcaksam nasıl yaşamımı sürdüreyim. Annemlerin gelmesine daha var o yüzden... o yüzden ne yapıcağımı bilmiyorum.
Şu gerzeklere yazsam iyi olur
Best gg bangtan amk
Jungkook:
Ben yazdım.Jimin
KimeJungkook:
OnaJimin:
O kimJungkook
OJimin
BANA BAK İZMARİT ADAM GİBİ CEVAP
VER KİME NE YAZDİN AMK
DELİRTME BENİ BEN EVİNİ BASARİMJungkook
Dedim ya babamların orda karakolada birini
gördüm
Ona yazdım işteHoseok:
Ne dediJimin
Hosgeldin pasamHoseok
Hosbukdum teskurler simdi jk ne dedi???Jungkook
Ssx4Jimin
Hoseok canim senmi doversin benmiHoseok
Bu onuru sana bağışlıyorumJimin
Bende teşekur ediyorumJungkook
Yalnız mi ayri uazilirHoseok
Ciddrn otistiksin dimi ve bizden saklıyosunJungkook
Of Allahım of jin hyung olsa bana destek verirdi
Hayinsinjz kizim hayinJin
Yok(yankılı)
Neyse ben bu salak ortama hiç girmedim sayın
midem kaldırmıyo ve gidiyorum sizde ders
calisip uyuyun sonra nah not veririmJungkook
Güvendigim notlara wwh teoru yagdi
Neyse ben uyuyoeum hafi byyErtesi gün
Babama yalan bulamadım o yüzden şu an tıpış tıpış karakola gidiyorum. Tabikide o odunla karşılaşmam muhtemelen sadece drama kasmayı seviyorum.
Güvenliğe selam verdikten sonra babamın masasın gördüm ama boştu sorguda olduğunu düşünerek sorgu odalarının olduğu bölüme gittim. Normalde masaya bırakıp giderdim ama soobin ile kütüphaneye gideceğimiz için para isticem. Babam sorgu odasından çıkınca koşarak yanına gittim.
Babama yalakalık yapıcam ki para versin🤟🏻. "Babaa, bak sana ne getirdim bide sen seviyosun diye havuçlu kekde yaptımm." Babamla konuşurken ola bildiğince pozitif olmam lazım yoksa para vermeye bilir o yüzden normalde asla ama asla çıkarmiycam sesleri ve mimikleri ortaya döküyorum. "Soobinle yaptığımız kütüphane etütleri işe yarıyo galiba biliyomusun edebiyattan 83 aldım." Sanırım konuyu nereye getiriceğimi anladığı için yemeği almak için elime uzandı ama ben dahada sıktım poşeti çünkü o paraya ihtiyacım var.
"Ve biz dedikki soobinle madem bu gün tatil haftaya olan matematik sınavına çalışalım ama biliyosun ki ders çalışmak pahalı bi aktivite acaba biraz para alabilir miyim?" Mümkünü varmış gibi gözlerimi kocaman açıp ona baktım ve sanırım karakolda tartışmak istemediği için cüzdanından bi miktar para çıkarıp verdi.
Babama sarılıp yemeğini verdim ve arkamı döndüm ki hayatımdaki en büyük hatayı yaptım. Benim big boy tam karşımda sanırım avukatıyla konuşuyordu ki benim dönmemle göz göze geldik.
Babam burda durmamı normalde istemezdi ama sanırım babamın yanında biraz oyalana bilirim.
Kufretmeyin soz hafta sonu bitmeden yb aticam ve daha uzun olucak😭🎀🫡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you don't know me|TAEKOOK
FanfictionMafya Taehyung Polis sungwoo'nun oğlu jungkook'a aşık olur yaş farkı:4 uke:jungkook