PART 7

15.7K 564 7
                                    

My Future husband

Part 7

Baek လဲ yeol ရဲ႕ တစ္​ခ်ီၿပီးတစ္​ခ်ီ အခ်စ္​ၾကမ္​းမွ​ု​ေၾကာင္​့ လမ္​း​ေတာင္​သိပ္​မ​ေလ်ွာက္​ႏုိင္​​ေတာ့...

​ေက်ာင္​္​းကို​ေတာင္​ ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းလမ္​း​ေလွ်ာက္​လာရတယ္​....

baek>>Yeol စုတ္​ႀကီး​ေၾကာင္​့....ဟြန္​႔...နာလိုက္​တာ

Yeol က​ေတာ့ မနက္​ကတည္​းက omma လာမနိုးခင္​တည္​းက ျပတင္​း​ေပါက္​က​ေက်ာ္​ဆင္းၿပီး ထြက္​သြား​ေလသတည္​း​ေပါ့...

​​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့ Omma ​ေနမ​ေကာင္​းလို႔ အိပ္​​ေဆး​ေသာက္​အိပ္​လို႔ ​ေနာက္​မို႔ဆိုရင္​...~~~~

baek ​ေက်ာင္​းလာတဲ့ တစ္​​ေလ်ွာက္​လံုး​ေတြြးလာတာ ...​ေက်ာင္​းခန္​း​ေရွ႕​ေတာင္​​ေရာက္​ၿပီ!!!!

အခန္​းထဲဝင္​လိုက္​​ေတာ့...​ေဆာ့သူက​ေဆာ့ စကားမ်ားသူမ်ား....အိပ္​သူကအိပ္​...

Baek လဲ သူ႔​ေနရာ​ေလးမွာဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​!!

သိပ္​မၾကာလိုက္​ baek ​ေဘးက လြတ္​​ေနတဲ့ခံု​ေလးမွာ...ခ်စ္​သူငယ္​ခ်င္​​ေလး Xing တစ္​​ေယာက္​ မုန္​႔​ေတြတစ္​​ေပြ႕တစ္​ပိုက္​နဲ႔ ​ေရာက္​လာတယ္​

Xing>>>baek နင္​​ေရာက္​​ေနတာၾကာၿပီလားး?? miyan ငါမုန္​႔ဝယ္​​ေနလို႔ ​ေနာက္​က်သြားတယ္​!!!

xing baek ရဲ႕ ခ်စ္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​း​ေလးပါ!!! မုန္​႔ရမ္​းစားလြန္​းလို႔ သူ႔ခႏၶာကိုယ္​က ရမ္​းလဲမဝ ရန္​းလဲမပိန္​တဲ့ ျပည္​့တဲ့ထဲမွာတယ္​ ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ခ်စ္​ဖ္​ို႔​ေကာင္​းဆံုး​ေလး​ေပါ့..

Xing က​ေတာ့ ​ေပါင္​မုန္​႔တစ္​လံုးကို ပါးစပ္​မွာကိုက္​တာ မ​ေန႔ကသင္​တဲ့ စာ​ေတြကိုျပန္​ၾကည္​့​ေနသည္​​ေလ...

Ting~Tong

Baek အိမ္​ျပန္​ဖို႔ခံု​ေပၚကထလိုက္​​ေတာ့ ....အသဲထိ​လိမ္​့တက္​လာတဲ့နာက်င္​မႈကိုခံစားလိုက္​ရတယ္​...အာ့​ေၾကာင္​့ခ်က္​ခ်င္​းလမ္​းမ​ေလ််ွာက္​​ေသးဘဲ...ခဏၿငိမ္​လိုက္​ရသည္​..

Xing>>>wae?? baekkie Ya  ဘာျဖစ္​လို႔လဲ..

Baek>>>arnyi ​ေခါင္​းနဲနဲမူးသြားလိ့ု႔ပါ အဆင္​​ေျပပါတယ္​...

MY FUTURE HUSBANDWhere stories live. Discover now