My future Husband..
Part 13..
Chanbaek
ေကာင္ေလးရင္ခြင္ထဲကို ေခါင္ေလးတင္ထားရင္ အိပ္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးရဲ႕ မ်က္နွာေပၚက အၿပံဳးေလးေတြကေတာ့ မနက္ခင္းရဲ႕ အလွအပ ကိုပို၍ျပည့္စံုသြားသလို...
Yeol>>>ဝါးး ဘယ္နွစ္ရီထ္ိုးၿပီလဲမသိဘူးး ..ေျပာရင္း အျပင္ဘက္ကိုေဝ့ဝိုက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့..ေနမင္းႀကီးကထိန္လင္းကာ...မိုးေကာင္ကင္ႀကီးကေတာ့ မေန႔ကသဲႀကီးမဲႀကီး႐ႊာခဲ့တာသူမဟုတ္သည့္အတိုင္းျပာလဲ့ေနသည္..
yeol သူရင္ခြင္ထဲမွာအိပ္ေနတဲ့Puppy ေလးရဲ႕ ေခါင္္းကို နမ္းလိုက္ၿပီး..
Yeol>>>Baek ya ထေတာ့ေလ...
Baek>>>omma 5 min 5 min ေနာ္...ၿပီးရင္ ေက်ာင္းသြားမယ္ေနာ္ ..
Yeol>>ခိ္ခ္ baek omma မဟုတ္ဘူး ကိုယ္ပါ..
Baek>>Zzzzzz
Baek ကိုအသာေလးေဘးမွာခ်ၿပီး..ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ကာေရခ်ိဳးလိုက္သည္.
Yeol ေရခ်ိဳးၿပီးတာေတာင္ baek ကေတာ့ မနိုးေပ...ဘယ္ထနိုင္မလဲ ညကပင္ပန္းထားတာကို..
Baek အိပ္ေနတဲ့ ေဘးက ေနရာလြတ္ေလးမွာဝင္လွဲလို္က္ၿပီးး..
Baek ဆံပင္ေလးေတြကိုပြတ္သတ္ၿပီး....ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ေလးဖတ္ထားလိုက္သည္..
ေနာက္သူလဲေမးခနဲျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္..(Author လဲအိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီ chanbaek ရဲ႕အလည္မွာ xD ျဖည္းျဖည္းဆဲ)
နာရီအနည္းငယ္ၾကာေသာ္..
Yeol>>baekkie ya ထေတာ့ေလ..အိမ္ျပန္ရဦးမယ္ေလ..omma စိတ္ပူေနဦးမယ္...ထေတာ့ လိမ္မာတယ္ေနာ္..
အ့ဲေတာ့မွနႈတ္ခမ္းေလးဆူၿပီးထလာတ့ဲ puppy baekkie..
Baek>>Yoda ႀကီး သူဘဲညက နွိပ္စက္ၿပီးေတာ့..ဟြန္႔..ဒီမွာထလို႔ေတာင္မရဘူးး..နာေနတာ..
Yeol>>>miyan miyan ေနာ္..မထနိုင္ရင္လဲ ကိုခ်ီမယ္ ဟုတ္ပလား ခုေတာ့ ေရခ်ိဳးလိုက္ဦး..