Karım için yeni bölüm.
•
Bang Christopher Chan.
Genç alfa omegasının evinden çıktığından beri kurduyla savaşıyordu. Çünkü kurtlar insani duyguları umursamazlardı. Eğer omegasını bulmuşsa mühürlemek zorundaydı. Ama Chan bunu Seungmin'e yapamazdı. Seungmin'i istemediği bir ilişkiye zorlayamazdı. İstenmediğini her hatırladığında gözlerinin rengi değişiyor, kurdu hakimiyeti ele almak için daha da bastırıyordu.
Chan gaza daha da yüklenip arabanın hızını artırdı. Kurdu bedenini ele geçirmeden kendini eve kilitlemeliydi. Zaten yeterince canı yanarken bir de Seungmin'e geri dönüp onun canını yakamazdı.
Kulakları uğuldamaya başlarken dişlerini sıktı, dayanabilirdi. Az kalmıştı. Şehrin dışında ormanlık bir alanda bulunan evi daha önce gözüne hiç bu kadar uzak gelmemişti. Son sapağı dönmek için direksiyonu sertçe sağa kırdığında son hız giden arabanın lastikleri kaydı. Chan dönemeç boyunca kayarak giden arabayı durdurmaya çalışsa da başaramadan yol kenarında bulunan ağaçlara doğru savruldu.
Emniyet kemeri takılı olduğu için savrulmadan yerinde oturmaya devam ediyor olsa da dağılan arabanın parçaları bedenine saplanmıştı.
Kendine gelmek için birkaç saniye duraksadıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi emniyet kemerini çözdü. İçe doğru bükülerek sıkışmış kapıya sol kolu ile sertçe birkaç kez vurduktan sonra açmayı başardı. Bu sırada kırık cam parçaları koluna saplanmıştı. Alfalar acıyı kolay kolay hissetmezdi bu yüzden yaralarını umursamadan araçtan uzaklaştı.
Chan anın adrenalini ile hissetmiyor olsa bile ruh eşi izi üzerine batan cam parçası Seungmin'i oldukça zorluyordu.
Genç alfa hâlâ cebinde olan telefonu ile gerekli yerleri arayıp arabayı kaldırmalarını söyledi. Yaraları için yardım teklif edildiğinde reddedip evine yürümeye devam etti. Sadece birkaç yüz metre kalmıştı.
Eve ulaştığında kan izleri çoktan kurumuştu. Çoğu yara kapanmıştı fakat içinde cam parçası olan yaraları bedeni kapatamıyordu. Tıbbi yardıma ihtiyacı vardı.
Chan ise bunları düşünmek yerine sadece Seungmin'i düşünüyordu. Chan'ı neden reddetmişti? Chan çirkin miydi? O kadar yaşlı mıydı gerçekten? Belki de Seungmin'in sevdiği birisi vardı. Bu yüzden reddetmiş olabilir miydi?
Son ihtimal canını en çok yakandı. Eğer Seungmin Chan yüzünden onu istemiyorsa bir şekilde değişirdi. Kendini değiştirip Seungmin'in hayallerindeki kişi olmak için çabalardı ama Seungmin başka birisini seviyorsa o zaman ne yapacaktı?
'Öldürürüm!'
Tabii alfa kurt bunu yapardı. Oysa ki Chan kıyamazdı. Seungmin'e kıyamazdı, onun sevdiği birine zarar veremezdi. O mutlu olacaksa bir şekilde dayanırdı.
Kafasında susmayan ses ile savaşan kurdunu dinleyerek kısa bir duş aldı. Şimdiye kadar çoktan kapanması gereken yaraların hâlâ açık olduğunu fark edip açık yaralarını kontrol etti. İçinde cam parçası olanları hiç acımadan çekip çıkarttı. Hâlâ iyileşecek gibi durmuyordu ama umursamadı. Nasıl olsa kapanacaktı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri ve Goril
FanfictionSadece canım sıkıldığı için burdayım sakın umutlanıp ciddi bir şey beklemeyin. Soft bir Chanmin var. Omegaverse. Ukeler fem. • "Aramızda 8 yaş var, olmaz." "İkiniz de reşitsiniz?" "Ben daha öğrenciyim o ise kendi şirketini yönetiyor, olmaz." "Ne güz...