Want So Bad 3. bölüm/ konser

79 10 8
                                    

Minho'dan

Saat coktan 23.00 olmustu ve ben yarın kendi yazdığım "Limbo" adlı şarkıyı sergiliyecektim. Aslında çokta heyecanli değilim, günlerdir bu konser için çalışıyorum. Kimsenin duymamasına da özen gösterdim. Arkadaş grubumdakiler bile bilmiyor.

Artık uyumalıyım diye düşünüyorum,sabah bir zombi gibi uyanmak istemem.

Yazar'dan

Minho pijamasını giydi ve yatağına uzandı,ama bir düşünce onu rahat bırakmıyordu."yaz tatilinde ne yapacağım?". Sanırım jeju'ya gitmeyi planlıyordu. Zaten orada bir yazlığı vardı, o yüzden istediği zaman gidebilirdi.

Uyumadan önce kulaklığını takip skz playlistini açtı. İlk olarak "cover me" şarkısını açtı. Bu şarkıyı çok seviyordu, özellikle sky'ın sesi. Içini huzur kaplıyordu resmen,sanki Dünya'da bir o varmış gibi hissettiriyordu bu sarki ona.

JİSUNG'TAN

Uyumak için hazırlandım ve yatağa girdim. Ben nedense ses olmadan uyuyamıyordum, o yuzden kulaklığımı taktim.

Yazar'dan

Skz SLOW playlistini açtı.
İlk olarak "Silent cry" şarkısı çıktı şansına, evet belki bu şarkının ritmi o kadar üzücü olmasada anlamı çok dokunuyordu ona.

Her bu şarkıyı dinlediğinde Minho yüzünden ağladığı zamanlar aklına geliyordu.

Jisung bu yaz tatili için kendine söz verdi,
"Bu tatilde güçlenip Minho'ya karşı çıkmayı öğrenicem, artık bir ezik olmayacağım."

Bunları düşünürken uyuya kalmıştı Jisung. Fakat Minho hala uyuyamamıştı, ve bunun sebebinin ne olduğunu bilmiyordu. Icinde bir boşluk hissi vardi ve bu onu çok rahatsız ediyordu.

Minho kalkıp odasındaki televizyonu açtı ve youtube'a girdi, izleyecek bir şey bulamayınca "hannah bahng" kanalını açtı. Bu kanalı cok eğlenceli buluyordu, karşısına ilk çıkan videoya tıklayıp yatağa geri yattı.

Sonunda o da uyuyabilmişti.

JİSUNG'TAN

Sabah 06.00'da alarmım çaldı ve kalktım, kalkamadım desem daha doğru olur. Gözüm yarı kapalı bir şekilde tuvalete gittim, yüzümü yıkayınca anca uyanabildim.

Hemen odaya geri gittim ve giyeceğim kıyafetleri çıkardım. Yuksek belli siyah bir etek ve üzerine kısa kollu bir crop giyeceğim.

Tuvalete gidip makyajimi yaptım ve giyindim, telefonuma bildirimler gelmeye başladı.

Hyunjin çk yakışıklı

Yongbokkie
Ben okula vardim

Ne giydin

Yongbokkie
Beyaz etek
Ve beyaz crop

Foto atsana

Yongbokkie

Yongbokkie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Want So Bad /MinSung | angstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin