Yazar'dan
Yarın okulun son günüydü ve Jisung'un içi içini yiyordu.
JİSUNG'TAN
Sonunda üç aylığına da olsa o Minho denen piçten kurtulacaktım. Okulu zindan etmişti bana. Yıllardır yapmadığı zorbalık kalmadı. Yanındaki kızıl saçlı uzun boylu çocukta sırıtarak izliyordu.
Felix ile de böyle tanışmıştık, Minho bana zorbalık yapıyordu sonra Felix geldi ve Minho'yu yere serdi. İlk başta bende şaşırmıştım.
Sonradan öğrendim tekvandoda 63 madalyası olduğunu.
Felix ile 9. Sınıftan beri arkadaşız ve o 10. Sınıftan beri Minho'nun yanındaki domates kafalı dan hoşlanıyordu. Bu yüzden onu suçlamıyorum. Çocuk yakışıklı ve hoşlanıcağı kişiyi o secmiyor.
Şimdi soruyor olabilirsiniz,
Felix ile 9. Sınıftan beri arkadaşsınız ve Felix seni Minho'dan koruyor, Minho sana nasıl okulu zindan etmiş olabilir ki?
Beni hep ıssız alanlarda sıkıştırdı, bakıyor yanımda Felix yok hemen ışınlanıyor.
Eee tabi götü yemiyor Felix'in yanında bulaşmaya.
Yazar'dan
Jisung karnından gelen ses ile anlamıştı acıktığını, merdivenlerden inerek mutfağa gitti ve buzdolabını açtı. İlgisini çeken bir şey bulamayınca markete gitmwye karar verdi. Odasına çıkıp üzerine bol bir tişört ve bol bir pantolon giyip çıktı. Yürüyerek gidiceği için montunu giydi ve kulaklığını takıp yola çıktı.
Slayy kids grubunun "Cover Me" şarkısını açtı. O kadar uzun yürümeyecekti, 10-15 dakika kalmıştı.
Jisung sonunda markete varmıştı, ve birkaç tane noodle alıp çıktı. Saat 19.30 olmuştu bile.
Jisung'un telefonuna bir bildirim geldi,
Yongbokkie
Ya kanka
Cok aciktim
Ve evde yemek yok
Diyorum ki
Beni yemeğe mi
Davet etsenYoo
Git markete
Kendin alYa ama sen
Benim kankamsin
Bana yardim etmiceksen
Neden kankamsin ki
Oliyim ben acliktan
Kurtlar kuslar
yesin cesedimiOff
Cok ağladın
Gel bariCanim kankam ya
❤️❤️❤️😘😘😘..................................................................
Selam
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Want So Bad /MinSung | angst
Fanfikce11. sınıfın son günüydü yan shipler hyunlix chanmin Jeongbin