Ep~1

491 30 71
                                    

Selamün Aleyküm Hamlet'ler:)

İyi okumalar dilerim.~

Amele yanıkları

Bok balığı
Akşam saat kaçta toparlanıyoruz?

İt balığı
Akşama toplanıyor muyuz la?

Kanalizasyon kapağı
Benim niye bundan haberim yok amk?

Tek Normal insan
Susarsanız anlayacağız,am evlatları.Ömür törpüsü gibisiniz aq.

Siz
Olm Gökhan iyiki sende akıl var,çürüyüp giderdim bu mallar arasında.Zavallı gençliğim🤧Neyse,akşam sekizde meydan okuma.Motorlar alın ve piste gelecekler.

Bok balığı
Yine ne anlatıyon şu yamuk türkçenle amk?!

Kanalizasyon kapağı
Gökhan tercüme et şunun dilini.

Tek Normal insan
Akşam saat sekizde motor yarışı var,motorlarımızı alıp her zamanki piste gideceğiz.

İt balığı
Eyw hacı.

Bok balığı
Ulan Teo,ne zaman öğrencen düzgünce konuşmayı malak.Gökhan olmasa bi bok anlamazdık.

Siz
You fucking idiots😤İlgime değmiyorsunuz.
(Çevrimdışı)

Kanalizasyon kapağı
Sanırım harbiden küstü bu defa.

Bok balığı
Siktir et,akşam kucağına atlamasa motorlarınızı bir hafta ben yıkarım.

Tek Normal insan
DKDHSKFJSHSJDLDHZNDHSJD
Bak Çağlar,yıkamazsan seni sikerim:D
Neyse beyler,dağılın hadi.Hocaya yakalanmayalım.
(Çevrimdışı)

Bok balığı
LAN ANANI SATAYIM NİYE HER ZAMAN SİKİLEN BEN OLUYORUM OÇ😡

İt balığı
Uke olduğun için ola bilir mi abi?
fkshdkbsksndjjd
(Çevrimdışı)

Kanalizasyon kapağı
Çağan attı ve gol AHAHAHAKDNSMXNSJHD.
(Çevrimdışı)

Bok balığı
Sizin ben cibilliyetinizi sikeyim götler.Ayaklarıma düşersiniz yakında,sağlık olsun.
(Çevrimdışı)
Görüldü.✔️

~~~~~~~~

"Hadi ama,hala trip mi atacaksın?Bak trip atmaya devam edersen bir hafta motor yıkamaya mahkum olacağım oğlum,hadi az insaf he?"
Sabahtan beri burnunun dibinden ayrılmayan arkadaşına artık tahammülü kalmamışken,gözlerini devirdi son kez.
"İyi ama yeter artık,bunaldım ya.Gökhan,al şunu burnumun dibinden hadi."
Teonun söylenmesine karşılık Gökhan sessizce kıkırdamıştı.Elini Çağların beline dolayıp kendine çekmesi ile esmer çocuk afallamış ama gözlerine baktığı zaman kendini iyice yaslamıştı sevdiği bedene.

Saatin daha sekiz olmasına rağmen,hava şimdiden kararmaya başlamıştı bile.Pist kenarındaki motosikletlerin farları ve bazı tabelaların loş ışıkları aydınlatıyordu etrafı.

Kimisi motorlarının kenarında durmuşken,kimisi de yanlarında getirdikleri kadınlarla sohbete dalmışlardı.Her motor yarışında erkeğe tıpkı bir kene misali yapışan,platin sarısı saçları ve giymeyip direkt çıplak gezseler dedirten parçalar giymiş kadınlar görmek bunaltıcıydı.Üstelik motorlar hakkında en ufak bir bilgileri bile yokken,sadece kız arkadaşları ile birlikte yaptıkları gıybetleri anlatıyorlardı.Yapacak ve anlatacak başka bir şeyleri olmayacak kadar boş kadınlardı çünkü Teoya göre.

Neon Mavisi |GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin