~Özet~
İçeri geçtiğimde karşılaştığı manzara onu şok etti..---------------------------------------------------------
Luna'yı eli kolu bağlı bir şekilde sandalyeye bağlamıştılar. Luna'yı nasıl korkutmuştularsa artık kızın ağzı açık olmasına rağmen ne bağırıyor ne de sesli bir şekilde ağlıyordu. İçin-içine ağlıyordu. Kim Taehyung ise kanepede yayılarak sırıtıyordu. Jungkook'un sinirden gözleri kıpkırmızıydı. Bağırarak Taehyung'a saldırmaya çalışdı.
"Şerefsiz herif ne istiyorsun lan kardeşimden?!!" Tabiki Taehyung'a hiç bir şey yapamadı. Korumaları Jungkook'u yakalamıştılar bile. Jungkook onların elinden kollarını kurtarmaya çalışıyordu ama başaramadı. "Ne istiyorsun p!ç herif?!" - o kadar çok bağırmıştı ki Tae'nin bile kulakları çınlamıştı.Taehyung:
"Laflarına dikkat et! Sen hala kiminle konuştuğunun farkında değilsin galiba" - haliyle o da birazcık bağırmıştı. Jk:
"Evet farkındayım, küçücük kızın elini kolunu bağlayacak kadar şerefsiz bir herifsin sen!!" - Diss atarmışcasına söyledi. Taehyung sırıtarak:
"Peki, ya kız kardeşinin hayatı benim ellerimde onun farkındamısın?" Jk:
"Ne diyorsun lan sen?! " - sinirli bir şekilde sorar.
Koruma: "Hop-hop Bay Kim'e karşı hitap şeklini düzelt! "
Jk onu taklit ederek:
✨BaYğĞ kİmEğ KaRşIğĞ hİtAbInI dÜzEltHğĞ✨ "Bana ne lan senin Bay Kim'inden"
Koruma tek kaşını kaldırarak ona side eyes bakış atdı. Taehyung:
"Yeter! Kesin şu gevezelemeyi! "
Koruma hemen kendini düzeltdi. Jungkook da sadece göz devirdi.Taehyung (ciddi bir şekilde) ;
"Kız kardeşin teslimati getirmiş. Mutfağın arka kapısından hizmetçiye iletmiş teslimatı. Sonra hizmetçi siparişin parasını ödemek için onu burda beklemesini ve kendisinin gidip içerden ödeme için parayı getireceğini söylemiş daha sonra diğer odaya gidip parayı alıp dönmüş..buraya kadar her şey iyi gidiyordu. Geri geldiğinde Luna içerde yokmuş. Diğer odadan yalvarma bağırtısı onun dikkatini çekmiş ve odaya izinsiz paldır küldür girmiş. O sırada ben de sessiz silahla adamı öldürdüm. Ve kız kardeşin her şeyi gördü. Onu fark ettiğimizi anlayınca hemen koşmaya başladı ama nafile. Adamlarım onu çoktan yakalamışdı."
JK:
"Nasıl bu kadar sakin bir şekilde 'adamı öldürdüm' diye biliyorsun ya?"
Tae sırıtatak:
"Beni tanımdağını söylemiştim küçük bey"
JK:
"Küçük bey mi? Ha!"
Tae şaraptan bir yudum alarak:
"Kız kardeşini yakaladım çünkü gördüklerini başkalarına anlata bilirdi. Tabiki de bana hiç bir şey olmayacakdı. Bu güne kadar binden fazla kişi öldürdüm ben. Ama hiç yakalanmadım. O yüzden onu bıraka bilirdim, taki senin doktor olduğunu bilene kadar. Ben yaralıyım omzumda bıçak yarası var ve doktora gidemem. Yoksa yaranın nedenini sorarlar. Bu bir kurşun yarası olduğu için diye de ne bahane söylersem inanmazlar. O yüzden sana ihtiyacım var. Yani senin de bana. Eğer benimle anlaşma yaparsan kardeşinin hayatını bağışlarım. Ve asla ona bulaşmam."
JK: "Nasıl yani? "
Tae: "Şöyle ki, sen hayatını istediğin bir şekilde yaşa sadece kendini koru çünkü bana lazımsın. Tek şartım sa üniversiteden dönerken evinize değil benim yanıma geliceksin. Bu sadece bir kaç ay sürecek sonra ben Japonya'ya ortağımın yanına gidicem. Sende artık serbest olucaksın. Yok, eğer 'ben yapamam öyle' dersen, sen bilirsin kardeşine veda et o zaman"Jungkook sinirden ellerini sıkarak: "Sözünü tutacağını nerden biliyim?
Taehyung:
"Sen bilirsin ben sana şans veriyorum sen ise şansına tekme atıyorsun"
Jungkook ağlayan kız kardeşine baktı. Onun için bunu yapmak zorundaydı. Taehyung'a dönerek:
"Eğer sözünü tutmazsan bitersin!! "
Taehyung:
"Eğer beni satarsan bitersin!! "---------------------------------------------------------
Bu günlük bu kadar yakında yeni bölüm gelicek ballarım<3 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook ~ Kalbimi Sen Sar
RomanceHer şey Mafiya Kim Taehyung'un yaralanması yüzünden Doktor Jeon Jungkook'u evinde Tutmasıyla başlıyor..