Taehyung szemszöge
Ma megyünk az árvaházba Jungkookkal Yora is akart jönni de őt a "nagyszüleinél" hagytuk Jin azt mondta hogy majd ő és Nam vigyáznak rá.
Mikor odaértünk a gyerekek ép az udvaron játszottak nagyon sok gyerek. Nem értem azokat a szülőket akik ide hozzák a gyerekeiket csak azért mert nem kell nekik. Én már az életemet Yora nélkül nem tudom elképzelni.
A Kookeival az igazgatónő irodájába vettük az irányt. Nagyon izgultam hogy vajon ma már találkozhatunk e a kicsi fiunkkal vagy nem.
- Jó napot kívánok úraim.- Hajolt meg egy fiatal nő.- Park Rose vagyok az árvaház igazgatónője nagy öröm hogy találkozhattok magukkal.- Üdvözölt minket udvariasan.
- Jó napot Jeon Jungkook vagyok ő pedig a férjem Jeon Taehyung.- Mutatót be minket az én egyetlenem.
Az igazgatónő nagyon sok mindent mesélt. Milyen egy gyerek ha ide kerül, milyen háttér történeteket is mesélt hogy a gyerekek milyen körülmények között hozták őket ide. És hasonló akat.
- Nos akkor mivel mondták hogy egy kisfiút szeretnének örökbe fogadni így egy éves kisfiút gondoltunk önöknek.
- Kérem tegeződjünk.- Kértem meg Roset hogy elég volt a forma litástósbol.
- Rendben ahogy akarjátok. Na de szeretnétek látni a kicsit mielőtt döntötök?- Kérdezte tőlünk Rose mire mi csak egymásra néztünk és egyszerre bolintotunk hogy igen persze.
Az irodából kimentünk és egy másik szobába mentünk ahol nagyon kicsi gyerekek voltak kb. 1-3 éves gyerekek.
Rose egy kiságyhoz vezetett minket ahol egy ennivaló kisfiú volt.
- Amikor hozzánk került alultáplált volt.- Mesélte nekünk Rose.
- Esetleg felvehetem egy kicsit?- Kérdeztem meg Roset. Ő csak mosolygott egy nagyot és csak bólintott hogy persze felvehetem.
Nagy mosollyal vettem fel a kicsit és kezdtem dajkálin ezt a tüneményt.
Kook csak nézte a kezemben ezt a tüneményt és nagy mosollyal elő vette a telefonját és lefotózott minket.
Nekem nem kell senki más csak ő. Ahogy a kezembe vettem ezt a cukisagot tudtam hogy ő lesz a tökéletes nekünk.
- Mi a neve?- Kérdeztem Rosetol.
- Ez kicsit vicces lesz mert Kim jungkook.- Mondta nagy mosollyal. Rá néztem a páromra és egy le vakarhatatlan mosoly jelent meg rajta.
- Nos szerintem a papírokat véglegesithetjük.- Nézet Kook Rosera.
- Ezt nagy örömmel hallom. Mert tudom hogy nálatok nem lesz semmi baja.
Én le sem tudtam már tenni ezt a kis csöpségett. Ameddig Kook rendezte a papírokat én a mi kis fiunkat fogtam mert nem akartam elengedni.
Útközben Kookkal beszéltük hogy mit is veszünk még neki. Mert babaágy, járóka meg babakocsi azokat már beszereztük. A ruhákat is szereztünk be neki. De ha Yorával megyünk majd vásárolni akkor biztos hogy Jin is jön mert két unokája van már és biztosan hogy Nammal elkényeztetik majd őket.
De majd a keresztszülők és Hobi is így lesz. Örülök hogy végre egy ilyen nagy és boldog család része lehetek. 😊
Mikor odaértünk Jinnékhez láttuk Suga és Hobi kocsiját is szóval már mindneki itt van. Jungkookkal és a kicsi Kookkal a kezembe mentünk be a házba.
Jin és Jimin Yorával mesét néztek a nappaliba a többiek nem tudom hol vannak. Mikor Yora látta hogy mi is megérkeztünk felpattant és kíváncsi szemekkel nézte az új családtagot.
Kicsit féltem hogy lehet hogy féltékeny lesz vagy majd nem fogadja be a kicsit de ahogy először meglátta a kicsit nagy mosollyal kezdte tanulmányozni. Amivel később a többiek is csatlakoztak.
Úgy érzem hogy most a kisfiúnkkal tényleg teljes a családunk.😊
Remélem tetszett ez a rész. Nemsokára vége a könyvnek. De ha sikerül a 4k akkor hozom a következő Taekook os sztorimat.
Ha kicsit fura ez a rész megértem.
Kicsit nehéz volt leírni 😅.
De sikerült valahogy leírom.
YOU ARE READING
Taekook szerelme
RomanceJeon Jungkook a Bts banda tagja. 5 társával Kim Namjoonnal, Park Jiminnel, Kim SeokJinnel, Min Yoongival és Jung Hoseokkal alkot egy bandát. Ám egy nap a Big Hit úgy döntött hogy a most gyakornok Kim Taehyunggot is beteszi a Bts bandába. Ám ez csak...