60. Rész

160 11 9
                                    

Jungkook szemszöge:

Nagyon sokat gondolkodtunk ezen Tae el és mivel ma a fiúk átjönnek hozzánk így beavatjuk őket is ebbe....

– Yora gyere elő kislányom.– Hallotam ahogy az én egyetlenem keresi a mi kis huncut kislányunkat.

– Kookie te láttad a lányunkkat?– Jött be a szobánkba Tae mikor lettetem a laptopot.

– Nem. Miért mi történt? – Néztem az én egyetlenem szemébe.

– Mindjárt jönnek a fiúk és az arca tiszta csoki a fagyi miatt és le akartam törölni az arcát.

– Aaaaaa. Már mindent értek. Konyha?– Kérdem tőle miközben megindultunk a lépcső felé.

– Nem volt ott de lehet hogy ....– Kezdet bele Tae mikor valami csatant a konyhába.

Egymásra néztünk és már szaladtunk is a konyhába. Mikor beértünk egy kislány ált előttünk a padlón egy törött fagyipoháral egy tiszta csokis arcal.

– Kicsim te? – Megyek oda a lányom hoz és gugolok le hogy egy szintben legyünk.

– Én csak...– Kezdet bele mikor csengedtek. Tae ment nyitni ajtót és 5 fiú ált ott tele szatyrokkal. Hát igen ha a bandábol csak neked van gyereked a többiek elkényeztetik.

– Szia.....sztok– Köszöntek egyszere miközbe én a lányom arcát töröltem le.

– Szia hercegnő mi ez a sók csoki.– Gugolt le mellém Jimin hogy ő is egy szinten legyen Yorával.

– Csak fagyit akartam enni.

– Pont mint az apja.– Nevete el magát Jin mire a többiek is elneveték magukat ahogy én is.

Yora mindenkinek köszönt majd nyújtózkodot Taenek hogy álmos és menne aludni.

Mikor Tae felvitte Yorát csatlakoztam a fiúkhoz odaadták a cuccokat amiket hoztak a mi kis csillagunknak majd ki is mentünk a kertbe ahol a sütögetéshez a dolgokat már Tae-el előkészítettünk.

Minden jól ment a kaja nadját már eltüntetük.
Jin mesélte hogy mivel közeleg az évfordulójuk ne merjünk venni nekik törékeny dolgot mert hát ami kedves Appánk már megint eltörte az egyik vadonatúj készletet.
Ilyenkor Jint nagyon sajnálom.

– Fiúk valamit Kookei val szeretnénk mondani ha már mind így együtt vagyunk.– Kezdet bele Tae.

– Baj van?– Nézet ránk Hobi.

– Nem csak ajjj ez nehéz is.– Kezdet bele Tae miközbe megszoritotta a kezem így jelezve hogy én folytassam.

– Szóval nagyon sokat gondolkodtunk és arra jutottunk hogy szeretnénk még egy gyereket.– Mondtam el egy szuszra is.

– Tae megint terhes?– Nézet rám Suga hyung miközbe láttam hogy Jin készülne kinyirni de miért?

– Szívem miért nézel úgy hogy megakarod ölni Jungkookot.– Nézet a párjára Namjoon mire mindenki rá kapta a fejét.

– Ha Tae megint terhes lesz azt már nem bírjuk ki.– Mondta ki Jin az igazat. Az mondjuk igaz hogy Tae egy kicsit hát elviselhetetlen volt de csak volt.

– Nem nem nem. Dehogy leszek megint terhes. Arra gondoltunk hogy örökbe fogadunk egy kisfiút.

A fiúk először meglepődtek. De utána hogy kapcsoltak már velünk örültek hogy a család bővül.

– És találkoztatok már vele?– Kérdezte tőlem Suga hyung.

– Még személyesen nem. De holnap megyünk először találkozni vele.

Úgy érzem hogy ha a kisfiúnak is velünk lesz már teljes lesz a családunk Tae-el. A lányunk és a fiúnkért pedig mindent megfogunk tenni hogy boldog családba nőjenek majd fel.

Taekook szerelme Donde viven las historias. Descúbrelo ahora