Happy Reading...
BOBY.
Meaww... Meaww meaawww meaww meaawww meaww meaawww meaww meaawww,meaww meaawww meawmeawmeaw meawww.
Meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg meaww meawngg.
Meaww meawngg meaww meawngg, meaww meawngg meaww meaawww meawmeawmeaw.
" meaawww? " meaww meaawww meawmeawmeaw meawww meaaawwnggg.
Meaww meaawww meaww meaawww, meaww meaawww meaww meaawww meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg.
" Meaww meawngg, meaww meawngg? Meaww meawngg meaww meawngg! "
Meaww meawngg. Meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg, meaww meawngg.
Meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg, meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww.
Meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg.
You're very fierce Bob
You hurt me.
Meaww meawngg meaww, meaww meawngg meaww meawngg. Meaww meawngg meaww.
Meaww...
Meaww, meaww meawngg meaww meawngg meaww.
Meaww meawngg. Meaww meawngg meaww meawngg, meaww meawngg meaww
Meaww meawngg meaww, meaww meaawww meaww meawngg meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg meaww meaawww meaww meaawww meaww.
Meaww meaawww meaww meaawww. Meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg.
Meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg.
meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww meawngg meaww, meaawww meaww meaawww meaww meawngg.
meaww meawngg meaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw, meawww meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww meaww, meaawww meawmeawmeaw meawww meaaawwnggg.
Meaww meawngg meaww, meaww meawngg meaww, meaawww meaww meaawww meaww
meawngg meaww meawngg meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg meaww.
meawngg meaww meaawww meaww meaawww meaww meawngg meaww meawngg
meaww meaawww meaww meaawww meaww, meawngg meaww meawngg meaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw
meaawww meaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww meaawwwmeaww
meaawww meawmeawmeaw meawww meaawwwmeaww, meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww.
meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww meaawwwmeaww,
meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww meaawwwmeaww, meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw, meawww meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww meaawwwmeawwmeaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww meaawwwmeaww, meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw, meawww meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww.
meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww, meawmeawmeaw meawww meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww, meawmeawmeaw meawww.
meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww, meawmeawmeaw meawww meaawwwmeaww.
meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw meawww, meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw,
meawww meaawwwmeaww meaawww meaww meaawww meawmeawmeaw.
KAMU SEDANG MEMBACA
BOBY si wajah antagonis
De TodoSILAKAN LANGSUNG AJA DI BACA DILARANG ESMOSI. YANG KESABARAN SETIPIS TISU HARAP MUNDUR. Warning⚠⚠⚠ Episode pertama hanya 5 bab. Dan lanjut episode selanjutnya buat mengatahui kisah kelanjutan nya yah guys