NASIL DOLANDIRILDIM? (KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM)

15 4 0
                                    

Kalbim heyecan doluydu ama bir yandan da şansımı kaybedeceğim diye korkuyordum.
Hemen Opera tarayıcıyı indirdim ve kurdum. Sonra Whatsapptan Ufuk Öztürk 'e "-Operayı indirdim!" diye yazdım.
Öteki tarafta telefonun ucunda Ufuk Öztürk hazır bekliyordu sanki.
Whatsapp ekranıma bir Lİnk düştü.

https://bom-yonetim.co/mobile/#/auth

Hemen arkasından da Ufuk Öztürk -" Linke tıkla ve çıkan programı indir!" diye yazdı. Sonra Whatsapptan beni aradı. Açtım telefonu.. Ufuk Öztürk: -" Ne görüyorsun Ali bey?" diye sordu.

VE... SOYGUN DÜZENEĞİ WALLET KARŞINIZDA!

İlk defa gördüğüm bir programdı WALLET

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk defa gördüğüm bir programdı WALLET..
-"Wallet diye bir program Ufuk bey.."
-" Indir programı ve kayıt ol.."
İlk defa aklıma ve kalbime "Acaba dolandırıcı programı olabilir mi? sorusu geldi ama program da telefonuma inmişti. Ufuk Öztürk :
-"Ne yaptın Ali bey?" diye sordu.
-" Kayıt oluyorum Ufuk bey!" dedim.
-" Oldun mu kayıt?"
-"Az kaldı..!"
Zaman geçiyor belkide şansım azalıyordu..
Nihayet!!!
-"Ufuk bey tamam kayıt oldum.."
Ufuk Öztürk:
-"Bekleyin biraz..!"
Ne kadar bekleyecektin? Bir limit yoktu.
5- 10- 15 derken Whatsapp ekranımda " Turkey 6860" yazısı göründü. Akabinde Ufuk Öztürk-"Ali bey hazır mısın?" diye yazdı.
Bende -"Hazırım, lekiyor?"
-" Hazırsanız sizi arayalım ve işlemi bitirelim Ali bey!"
"İşlem" dediği neydi? Hiç bilgim yoktu.
Beklemeye başladım.

Ufuk Öztürk, Telefon numarasının ait olduğu ülke; Birleşik Krallık adresinden +44 7484 363963Türkiye Petrolleri adına arıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ufuk Öztürk, Telefon numarasının ait olduğu ülke; Birleşik Krallık adresinden +44 7484 363963
Türkiye Petrolleri adına arıyordu. Ufuk Öztürk :
-Türkiye'de hangi banka ile çalışıyorsun Ali bey?"
-"Akbank.. Banka neden gerekli Ufuk bey?" diye sordum.
Ufuk Öztürk güldü:
Kazandığın paraları hesabından çekmek için gerekli olacak..
İnternet bankacılığın var mı Ali bey?
-" Mobil bankacılık mı?" diye sordum. Ufuk Öztürk-" Evet Ali bey! Şeklinde cevap verdi. Sonra devam etti:
-"Ali bey, bizim platform da üye olmak 250 Dolar. 1000 Dolarım var desen olmaz. Herkesin eşit kazanmasını istiyoruz. 250 Doların TRY karşılığı 6860 lira.. Hesabınızda 6860 lira var mı Ali bey?"
Hesabimda 4000 lira param vardı.
Birde 9000 liralık kredi kartım vardı.
Biraz çekingenlik gösterdim:
-" Ufuk bey şuan hesabımda 4 000 liram var
4000 lirayı şimdi yatırsam kalanını da yarın yatırsam olur mu?
Ufuk Öztürk kesin ve netti:
-" Yarın sabah Bankanıza gidin. Mobil bankacılığınıza 250 Dolar karşılığı 6860 lira yatırın. Yarın saat 10:00 da arayalım sizi.. Yarın hazır olun."
Ufuk Öztürk-"Yarın son gün, unutmayın!" diyerek de uyarıda bulundu.
"Nasıl olsa ok yaydan çıktı. diye düşünüyordum.
-"Rica ederim Ufuk bey."
-"Kaydınız yarım kaldı. Ben rica ederim Ali bey, yarın saat 10'da hazır olun. Beni mahçup etmeyin.. İyi akşamlar, yarın saat 10'da arayacağım sizi.."

ERTESİ GÜN. .. SAAT 10 SULARI...

Whatsapp'ima mesaj geldi. Baktım, Ufuk Öztürk yazıyordu:
" Günaydın Ali bey.. Nasılsınız. Birazdan aranacaksınız, Mobil bankacılığınıza 6860 lira yatırdınız mı?"
Kalbime ilk defa bir umursamazlık geldi. Karşılık vermedim.
Karşı tarafta Ufuk Öztürk defalarca aradı beni. Direndin açmadım telefonu..
Ufuk Öztürk sonunda bir mesaj yazdı:
-" Saat 14:00'ye kadar sizleri arayacağım..."
Ayıp olmasın diye Ufuk Öztürk 'ün mesajına cevap yazdım: " Bir. Arkadaşıma telefon açtım borç istedim. Ondan haber bekliyorum. İnşallah oluu bir haber gelir size yazarım Ufuk bey " dedim.
Karşılıklı kapattık telefonu.
Aslında yalan söylemiştim. Arkadaşımdan borç falan istememiştim.
Saat 11:30 gibi Ufuk Öztürk Whatsapp 'tan mesaj yazdı. :
"Ali bey ne yapabildiniz?
Bir mesaj daha geldi:
" Bugün yapabilecek misiniz?"
Yine cevap vermedim. Karşı tarafta Ufuk Öztürk benden çok iştahlıydı.
" Ali bey neden cevap vermiyorsunuz?"
Vermedim cevap. Keşke böylece bu iş bitseydi. Ama ya bende kazanırsam.
Paranın yüzü sıcaktır derler ya tam da öyle oldu.
"-Ufuk bey birşey itiraf etmek istiyorum. Gerçekten benim için çok sabırlısınız... Söz veriyorum
Kazandığım para ile Londra'nın en önlü lokantasında size yemek ısmarlıyacağım..."
Bu sözüme Ufuk Öztürk memnun olmuşa benziyordu:
-" Teşekkür ederim Ali bey Saat kaç gibi arayalım sizleri?"
Vahti uzattıkça uzatmak istiyordum:
-" Saat 15- 15:30 gibi..."
Ufuk Öztürk noktayı koydu:
-" Tamam saat 15 gibi ararım sizi..."
-" Teşekkür ederim Ufuk bey!"
Ufuk Öztürk yazmaya devam ediyordu;
-" Ali bey parayı ATM üzerinden mi yatıracaksınız yoksa Mobil bankacılığınızdan mı?"
Cevap vermedim. Çünkü olmayacaktı öyle şey.
Ufuk Öztürk 'de uzatmadı zaten.
Yazışma sona erdi.
Saat 15:00 suları .. Telefonun zili çaldı. Baktım, Ufuk Öztürk arıyordu. Telefonu açtım. Ilk konuşan Ufuk Öztürk oldu:
-"Ali bey merhaba.."
-" Merhaba Ufuk bey!"
-" Ne yaptınız, hallettiniz mi?"
-" Hayır, bekliyorum.."
-" Ali bey bugün halledin bu işi.. Bir yerden bulun. Bakın başka şansınız yok!"
Burnumdan soluyor gibi rol yapıyordum:
-" Ne yapabilirim Ufuk bey? Hâlâ bekliyorum.. Gelmedi arkadaşım.."
-" Mutlaka gelecek mi?"
-" Evet yoldayım geliyorum " dedi.
-" Ali bey bir arkadaşınız daha yok mu? Ondan isteyin... Arkadaşınızdan alınca o arkadaşınıza verirsiniz.."
Bu sefer rol yapmıyordum, gerçekten kızmıştım:
-" Siz ne diyorsunuz Ufuk bey? Beni herkese borçlu yapmak mı ısıtıyorsunuz?"
-" Ali bey ben sizin kazanmanız için söyledim. Zaman gerçekten kısalıyor..!"
-" Yapacak birşey yok Ufuk bey.. Türkiye çok büyük ve çok derin bir ekonomik kriz içinde. Herkesin paraya ihtiyacı var. Kimsede para yok. Olan da vermiyor zaten.. Bekleyeceğiz çaresi yok.."
Ufuk Öztürk öfkemin farkındaydı..
-" Siz şuan nerdesiniz Ali bey?"
Evde kanepenin üzerinde uzanıyordum:
-" Bankada ATM önünde arkadaşının gelmesini bekliyorum.."
-" Ödemeyi ATM üzerinden mi yatıracaksınız yoksa Mobil bankacılığınızdan mi?
Aslında evdeydim. Yalan söylüyordum:
-" Şu an bankadayım arkadaşımın gelmesini bekliyorum. Bilmiyorum ne yapacam.. Moralim de çok bozuk.."
Ufuk Öztürk bana sürekli gaz veriyordu:.
-" Üzülmeyin Ali bey! Biz sizin için buradayız.. Arkadaşınız ne zaman para verecek size?"
-" Ufuk bey siz bilmiyorsunuz, arkadaşım köyden gelecek. Size bir süre veremem çünkü bilmiyorum. "
-" Yani ben demek istiyorum ki, arkadaşınız ne zaman gelirim dedi size?"
-" Ufuk bey burada saat yada dakika söz konusu değil.. Arkadaşım köyden gelecek.. şimdi de gelebilir, 10 dakika içinde de gelebilir 1 saati de bulabilir.."
Ufuk Öztürk 'te iyice sıkılmış gibiydi:
-" Bugün son gün Ali bey.. Sizde sonuncu insansınız... Gelecek ay başka müşteriler olacak...
Aslında ben zamana oynuyordum. Bir yanda kazanma isteğim diğer tarafta dolandırılma korkusu... " Şu adam gitsede bu iş bitse..." diye düşünüyordum.
Burada söylediğim herşey yalandı aslında...
-" Kusura bakmayın Ufuk bey! Sizinde vaktiniz varmı bilmiyorum, bekletiyorum...
Ufuk bey 40 yıl da bir fırsat geldi ayağıma fırsatı kaçıracam diye korkuyorum. Baksanıza
Engeller sıra sıra.."
-" Olsun Ali bey. Ben bekliyorum sizi.. Saat 14:00 e kadar bekleyeceğim. "
(DEVAM EDECEK!)








Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NASIL DOLANDIRILDIM?!  HOW WAS I SCAMMED?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin