🟤Klany🟤

123 8 2
                                    


Klan Chmur

Koty Klanu Chmur są spokojne i inteligentne. Są oni rozważni i kalkulują wszystko dokładnie. Stąd bywa, że inne koty chętnie zasięgają u nich rady. Mają neutralne relacje z większością mieszkańców miasta.

Tereny Klanu Chmur to dzielnica przemysłowa, gdzie jest parę wyższych budynków, szkoła oraz rynek. Obóz znajduje się na ostatnim (czwartym) piętrze magazynu fabryki. W tej okolicy jest duży ruch potworów, co jest niebezpieczne. Także w ciągu dnia przebywa tu najwięcej dwunożnych. Najlepszym miejscem do polowania jest rynek, gdzie jest dużo ptactwa.

Koty z Klanu Chmur są duże i mają masywne łapy. Ich futra są długie, w plejadzie jaśniejszych kolorów, przez rudości i szarości, aż po biel. Zazwyczaj są jednolite.

Ich zdobyczą najczęściej są gołębie, kręcące się na rynku. Polują też na gryzonie w okolicy fabryki.

Klan Strumienia

Koty Klanu Strumienia są waleczne i nieustraszone. Działają impulsywnie i charakteryzują się bohaterstwem. Zwykle są bardzo terytorialne w stosunku do swojej zdobyczy oraz terenów, na których polują. Uważa się ich z najbardziej dzikich spośród trzech klanów.

Tereny Klanu Strumienia to kanały pod miastem, oraz jego południe, czyli wysypisko i kawałek podmiejskiej dzielnicy. Ich obóz mieści się w kanałach, niedaleko wysypiska. Kanałami można też wyjść bliżej dzielnicy, gdzie podwórka i kawałek pustkowia za nimi jest dobry do polowań, choć można tam wpaść na psy na wolności.

Koty z Klanu Strumienia są smukłe i mają mocne łapy. Ich futra są krótkie i nieprzemakalne. Mają kolory szare, czarne, białe i przeróżne wzory.

Ich zdobyczą najczęściej są szczury z kanałów, a także jaszczurki i żaby, kręcące się w pobliżu wejść do kanałów. Polują też czasami na małe gryzonie na osiedlach.

Klan Jaskiń

Koty Klanu Jaskiń są łagodne i pokojowo nastawione. Czerpią oni siłę z troski o siebie nawzajem i nigdy nie odmówią pomocy potrzebującemu. Jedni mogą ich nazywać naiwnymi, jednak faktem jest, że dzięki swemu nastawieniu praktycznie nie mają wrogów wśród mieszkańców miasteczka.

Tereny Klanu Jaskiń to pobliska farma, leżąca zaraz obok miasteczka. Obóz znajduje się w stodole. Dwunożni są w pełni świadomi obecności kotów i są zadowoleni, że te tępią szkodniki na farmie. Zdarza się nawet, że zostawią gdzieś miskę mleka w podzięce.

Koty z Klanu Jaskiń są nieduże, przyzwyczajone do poruszania się w ciasnych tunelach w swoim dawnym domu. Ich kolory są głównie ciemne, brunatne czy ciemnorude, mogą mieć prążki i gradienty na średniej długości futrze.

Ich zdobyczą często są szczury, myszy i ptactwo, które wyrządzają szkody na farmie.

Ich zdobyczą często są szczury, myszy i ptactwo, które wyrządzają szkody na farmie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Teraz, na deser, terminologia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Teraz, na deser, terminologia. Kotki nie używają takich słów jak ludzie, toteż na wszelkie miejsca mają swoje nazwy. Na mapach napisałam część z nich, reszty wtedy jeszcze nie wymyśliłam. Więc tutaj je wypiszę, żeby można było mieć ściągę :)

Fabryka - Legowisko Potworów

Szkoła - Legowisko Uczniów Dwunożnych

Rynek - Kamienna Polana

Wyższe budynki - Kamienne Drzewa

Osiedla - Obóz Dwunożnych

Domki - Nory Dwunożnych

Stara szopa - Nora Świateł

Wysypisko - Śmietnisko Dwunożnych

Stodoła - Trawiasta Jama

Farma - Siedlisko Zwierząt

Pola - Dzikie Łąki

Ogródek - Łąka Dwunożnych

Elektrownia - Bucząca Jama

Tama - Skała, która połyka wodę

Podkreślone słowa to takie, których nazwę mogły klanowcom powiedzieć inne, samotne lub udomowione, koty. Zwłaszcza te młodsze koty mogą chętnie używać nowych nazw, podczas gdy te starsze lub bardziej tradycjonalne wolą trzymać się starych odpowiedników.

☁️Las z Kamienia. Wojownicy RP☁️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz