🔵Regulamin🔵

85 8 1
                                    

1. Słowo autora jest prawem. Jestem jednak skłonna do słuchania uwag i porad. Dogadamy się :)

2. Zachowujemy realizm, jest to RP bez wątków fantastycznych, więc tęczowe koty odpadają.

3. Propo realizmu, starajmy się, żeby nasi bohaterowie jednak zachowywali w jakimś stopniu zasady swoich klanów i kierowali się zdrowym rozsądkiem. Żeby nie każdy kot musiał mieć zakazany romans i olewał rozkazy swojego lidera.

4. Nie ma postaci idealnych, każdy ma jakieś wady.

5. Nie ma też postaci na wskroś złych. Zawsze skądś się to bierze, więc proszę o lepszą argumentację niż "bo tak". [Hasło]

6. Kotki nie znają ludzkich przekleństw, ale używają swoich odpowiedników - Mysi Móżdżek, Lisie Serce ,etc.

7. Kłótnie i dramy są spoko pomiędzy postaciami, a nie autorami. Proszę o kulturę i dogadywanie się, w razie problemów jestem chętna pomóc je rozstrzygnąć. [To inicjały]

8. Sceny 18+ proszę skipować/pomijać.

9. Dostępne są max. 2 prorangi na osobę, trzeba je wcześniej zaklepać.

10. [Jeśli to kot z klanu] Wymagam pewnej aktywności od członków RP, żeby nie stanęło ono za szybko w martwym punkcie. Odzywajcie się co najmniej raz w tygodniu, a prorangi chociaż 2 razy w tygodniu.

11. Nieobecność, przez którą wymaganej aktywności nie możecie pokazać warto zgłosić, żeby wszyscy wiedzieli, że jesteście niedostępni i żeby wam nie spamić. [A dla innych] Kilka takich nieobecności przy prorandze poskutkuje jednak oddaniem jej komuś innemu (w różny fabularny sposób).

12. Można być w dwóch miejscach na raz, tylko proszę nie przeginać z tym, żebyście się nie pogubili.

13. [Przynależności] W RP planuję uwzględnić postęp fabularny oraz eventy, które urozmaicą przygody naszych postaci.

14. Formularze proszę wpisywać w wyznaczonych akapitach. To ważne, żeby wszystko łatwiej było zorganizować. [Ostatnie litery imienia]

15. Nie szukamy luk w regulaminie. Pierwsza zasada i tak je załata.


Prośba

To małe RP stąd proszę o nie zapisywanie biliona postaci. Koty jak najbardziej będą się rodzić i dołączać do klanów, a zapisanie paru nowych samotników czy przybyszów z daleka w trakcie trwania urozmaici nam rozgrywkę. Polecam ograniczyć się na początku w 1-2 kotkach na każdy klan/przynależność, potem będzie można dopisać ich więcej (kociaki, w eventach, itd.)

Liczę też na prowadzenie tego RP przez dłuższy czas, byłabym zachwycona, gdybyśmy przeszli nawet przez parę pokoleń, choć nie widziałam, żeby to się gdziekolwiek do tej pory udało ^^'


☁️Las z Kamienia. Wojownicy RP☁️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz