Ben zavallı biriyim şuan bu kitabı yazan ruhum el vermiyor benim hikayem söyle.
Ben zavallı bir kızım ve çok açık giyindigimin farkındayım ve okul eteklerini bilirmisiniz ben onlardan giydim tam eve geliyordum yani otobüse bindim bir amca geldi pesimden ne olduğunu şaşırdım oda benle aynı yoldan geliyordur belki dedim.Arkama bakmadan devam ettim evimin yolu gerçekten uzundu nereye gitsem oraya geliyor ve bende bir video çekip tiktokta paylaştım ve o benim son videom olabilirdi şuan elim titriyor bunu yazarken neyse konumuz bu değil ben nereye gitsem oraya geliyor ve yolumun üstünde bir market var oraya girdim ve orda bekledim çıktığımda ise beni rahatsız etmeye başladı çok korkuyordum ve elim ayağım titriyor napıcağını bilmiyorum telefonum yanımda değil ölücem gibiydi sanki kalbim atmiyordu inanılmaz ve hayla geliyor yolumun üstünde karakol vardı ama korkudan girememistim keşke girseydim ve bunlar olmasaydı ben karakolun ortasından biraz daha ilerledim ve mezarlık tamir yerleri vardı biraz tenha gibiydi adam daha çok yaklaştı onun nefes alışını duyuyordum ama elimden hiç birşey gelmiyor ben daha çok hızlandım adam daha çok hızlandı ben durdum biraz durakta oturdum ve adam da oturdu ben ne yaparsam aynısını yapıyordu ve eve gidene kadar neredeyse hava karariyordu artık yolun sonu gelmiş gibiydi anlamıştım keşke telefonum veya karakola girseydim ama yapamadım adam beni sıkıştırdı ve tac*iz etti hiç birşey diyemedim ve bana teşekkürler dedi ertesi gün okula gidemedim korkudan ve ben baltayla kafamı kesip hayatıma cehennemi ve ölümü yasatmis oldum.................