Fata in fata cu realitatea........

88 12 13
                                    

Bună, sunt nouă în asta și dacă va place votați, iar de nu comentați....

Salve, sunt studenta la biologie în doi; sunt înaltă am 1,70; am părul până la umeri e semi ondulat și cu volum, iar culoarea lui se schimba după anotimp(vară: un auriu cu reflexi de rosu; toamna: culoarea castanelor; iarna: negru cu reflexi de roșu,iar primăvara un auriu închis la culoare tot cu reflexi roșii), ce pot sa zic dintr-un tată cu par blond si cu reflexi de roșu,iar dintr-o mama cu par negru ca până corbului cu reflexi de roșu, am ieșit cu o culoare de blond închis cu reflexi de roșu, nu-i minunat. Am uitat să va spun mă cheamă, Cristina-Maria, am doi frățiori un frate, Dominic de 14 ani și o surioară, Irina de 10 ani, rezultând ca sunt cea mai mare, am 21 ani împliniț.
Gata cu descrierea pe moment, acum întoarcerea în prezet...

-Auuu au au! Capul meu doare, doare rău de parcă am petrecut 5 zile nonstop. Cornelia închide hublonu la vapor ca e curent și poate intră un pescăruș în cabina, fată mă auzi. Fată tu mă auzi! Cornelia!

( Liniste. Se aude un pescăruș rătăcit, iar valurile agitate se lovindusc de mal și de o barcă eșuată pe tarm).

Dau să mă ridic în picioare dac în fund, simț ca totul în jur se mișca, stau umpic să-mi revin și mă uit în jur. Trec 5 minute și realijez sunt intr-o barcă cu toate bagajele mele, mă întreb: "Cum am ajuns intr-o barcă și unde sunt?". Mă ridic și încerc să trag barca mai bine pe mal ca să nu mi-o ia apa, mai ales ca mă lucrurile mele în ea." Am reușit să o trag, căci sunt puternică și apoi încep să inspectez plaja, realizez ca nu-s pe-o insulă, ci pe un continent! Acum i-acun care continent: America de N, n-are cum din Mediterana în Pacific; atunci cea de Sud nici atât nu are junglă pe malul mării sau ocean, ce contează tot apă e. Stai așa junglă, cocotieri, banane, liane, păsări exotice și o pantera..."
- Stai așa o panteră! O.O vine spre mine, ma dau in spate ușor, ușor doi pași, dar ce ea/el scopateaza. Ce e îneregulă cu tine, vrei o ajuti ! Esti nebuna! o te manace, ti-o faci mâna ta. Era uit ești in Africa !soro, sate văd cum scapi. Pa. Ce conștiința, nu o bag în seamă și mă duc să ajut felina, care era frumoasă neagră cu ochi verzi precum smaraldul.

În timpul asta în mintea panterei

- Un om! Vai de blană mea, abia am scăpat de 3 vânători, dacă vrea să-mi facă rău sama pregătesc de neprevazut, ca doar am ghiare. O văd că-i e teamă da-na-poi, e bine. Hei acum ce face se apropie, dar ce se întâmplă de ce se uita așa la mine? Ochii ei și-au schimbat expresia din teamă, așa cum o aveau vanatorii când i-am omorât și tot odată m-au rănit la picior cu o pușcă, în compasiune și milă pentru mine ? Vreu să văd ce face, iar de face ceva brusc o omor, e bine gândit planul. Acum să vedem ce urmează .......

Pe plaja

Cristina încearcă să se aproprie ușor, ușor de pantera, folosind mișcări lente și nu bruște pentru a nu o speria, când distanța a fost de un meru între ele, fata a început să vorbească cu ea. Ce crezi ca faci? Vorbesc cu ea tu? Esti nebuna de legat vorbești acum cu animalele, să numi spui ca mâine vorbești cu pomi, ca duc la nebuni. Ai terminat, încerc sa-o calmez, dar cu tine în preajma ajitata nu rezolvam nimic, te rog calmeazate. Ia o babana e cu potasiu azuta la calmare, încearcă. calmez! Tu te auzi, stai termin, suntem în Africa de Sud mai precis, cuvântul canibal îți sugerează ceva și mai ales cum, Doame iartama!,am ajuns aici, noi/ tu fiind pe Mediterana cu facultatea, nu pe Atlantica. Bine, am inteles, acum la sa ma, n-ul vrei sa-l speri.
- Ce faci micuțule, nu-ma mic nu e, esti rănit la picior mă lași să mă uit. Văd e ascultător, o ce ușurare glonți care te-a nimerit nu a rămas în picior. Așa ca e bine piciorul se va vindeca mai repede, te rog acum intindete pentru a dezinfecta rana și o bandaja, vin imediat.

O aventura de neuitat in jungla(Pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum