Capitolul 1

40 9 6
                                    

Începutul scârțâie, iar restul se spulberă. Sfaturi și critici în cutia cu mesaje, va rog.

Din întinderea nemărginită a apei se ridică soarele, cerul devenind rozaliu si natura revenea la viata.

- Ce frumos rasarit. Pentru un minut am uitat ca sunt naufragiată. Cum ți-se pare dimineata asta, Smarald? Smarald! Unde esti? Ma ridic din șezut și privesc in jur, nu-i nimeni. Doar eu și oceanul. Ciudat unde o fi plecat, ce nerecunoscător. La ce te așteptai, e animal sălbatic se întoarce de unde avenit, poate te așteptai sa ramana cu tine. Mâââ da. Fi seriosă, ești prea naivă. Ce conștința am și eu, halal de ea. Înloc să mă încurajeze , mă demoralizează lafel ca mama. Aducându-mi aminte ca sunt singură, mă cuprinde dorul de ai mei și încep să-mi cadă lacrimile ca o ploaie de matgăritare.

În timpul acesta, din iarba înaltă iese pantera noastra cu ceva in gură. Ce ținea în gură semăna cu o halcă de carne smulsă dintr-un animal, cred că ierbivor. Se îndreptă cu acesta spre fata.

În mintea lui Smarald, când se îndrepta înapoi din jungla, spre fata de pe plajă:

Am plecat de langă fată in zori, să caut de mâncare. Văd ca rana de la picior sa inchis, e bine atunci pot vâna animale mari, mă pot apăra pe mine cât și pe ea. M-am adâncit in junglă și la umbra unui tufiș paștea o antilopa. Ce zi norocoasă am azi. Am prins-o și am devorat-o, neuitând să zmulg o bucată și pentru fată. Ce o să se bucure. Când mă întorc pe plajă aud cum plange cineva, dar îmi dau repede seama că este fata. S-o fi speriat că a rămas singură, și eu aș fi făcut lafel în locul ei. Mă îndrept spre ea, dar mai întâi las carnea jos și apoi îmi las capul la fată in ploală. Ca prin minune se oprește din plâns și mă strange in brațe, ce bine mă simt. Parcă este mama.

- Smarald, am... am... crezut că ai plecat lasându-mă singura. Încercând să-mi șterg lacrimile cu-o manecă și cu alta nasul. Vezi ți-am zis ca va veni. Tu! Constință nenorocită și mincinoasă, de nu ierai tu, nu plangeam.

În timpul când mă certam cu sinele meu, pantera mea încerca să mă calmeze punându-și caplul la mine in poală. Ce draguț, atunci l-am luat în brațe și a început să toarcă pisicește. Cine ar fi crezut că un animal sălbatic, îți poate deveni familie.

- Mersi, de încurajare prieten drag.
-Graaaa. Miaaaaua.
-Tare mult aș vrea să știu ce vorbesti. Dar acum hai la drum trebuie să construiesc o casă sau să gasesc una. Da n-am eu norocu ăsta.

În mintea lui Smarald in momentul de față:

Dacă aști că și eu aș vrea să mă înțelegi, copilă dragă. Dar cu puțin noroc o să ne întâlnim in junglă cu gororila albă, toate animalele știu că-i magică. Poate ne va ajuta cânva, sper.

-Smarald, trebuie sa facem o locuintă, numai dacă nu ști tu una prin apropiere. Zic ultimele cuvinte in gluma. Te găsiși pe cine să întebi. Taci, poate știe?. Sigur și eu sunt un canar cu pene lila.

Atunci minune, pantera se zmucește din strânsoarea fetei și își ciulește urechile, ca și când a înțeles întebarea. Se întinde, astfel încât îi trosnesc oasele și se în toarce spre fată, gesticulând cu capul spre junglă. Parcă îi facea semn să o urmeze, iar fata se uita buimacă la el.

-Vrei să te urmez? Bine, te urmez, dar mai întâi să ascund barca și lucrurile. Ce te uiți așa la mine, nu ști ce idiot sau animal, o să-mi umble prin lucruri.

Fata s-a chinuit mult până a adus barca aproape de un cocotire, rămânând să o acoprere prelata și aceasta la rândul ei cu verdeață pentru a o camufla. Întimpul asta ea vede halca de carne in nisip, dar nu o aruncă ci o curăță în apa ocenului și o dă panterei. Spunândui că va mânca niște fructe, mai tarziu în junglă. După ce totul e aranjat, ei pornesc spre inima junglei, dar cu un mic regret fata se intoarce spre plaje și spune cu galas stins:
- Adio, lume. Poate aici îmi gasesc fericirea sau pieirea, cine poatești doar Dumnezeu. Tot mă întorc acasa. Dar cu toate astea si mâine e o noua zi.

Spunea acesta, înainte să dispară cu protectorul ei in junla africană, în căutarea unei case.

Credeți că pantera stie de casa?
Scuzati creselile.
De vam plictisit să mă iertati, de va placut votați.

O aventura de neuitat in jungla(Pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum