Artık jungkookun son saatleriydi. Cidden artık bu dünya da olmayacaktı. Taehyung yalnız başına,bir başına kalacaktı.
Jungkookta en çok buna üzülüyordu ya. Taehyung yalnız kalmasını istemiyordu.
Sevgilim,
Son saatlerim. Üzgünüm. Seni yalnız bırakıyorum. Fakat bunu isteyerek yapmıyorum. Biz sonsuza kadar sürmesini istediğimiz aşkın içindekilerden biri kaybolur bu dünyadan.
Sevgilim, özür dilerim sana kanser olduğumu daha önceden söylemeliydim. Özür dilerim seni bazen kırdıysam, özür dilerim bazen sana karşı yalan söylediğim için, özür dilerim belki sana bazen sevgimi hissettiremediysem, özür dilerim. Her şey için. Her kötü şey için özür dilerim sevgilim, özür dilerim.
Sonumuz bu değil böyle bitmemeliydi evet ama ben bunu bile isteyerek yapmadım sevgilim. Benim elimde olan bir şey değil. Keşke benim elimde olsaydı da seni yarı yolda bırakmasaydim. Üzgünüm sevgilim.
Daha bir çok şey yaşayacaktık. Bir sürü güzel de anılar yaşadık, bir sürü güzel şey yaşadık. Sevgilim, bebeğim, hiç birini unutma. Hepsi, tüm anılarımız ölümsüz biliyorsun dimi. Anılar silinmez, ölmez. Anılar daima kalır sevgilim. Beni de bir anı olarak sakın görme sevgilim. Ben senin sevgilinim. Lütfen beni unutma, unutama beni. unutmayacaksin biliyorum sevgilim, sen beni nasıl unutabilirsin ki zaten sevgilim.
Belki bana çok kizacaksin biliyorum sevgilim haklısın. Ne dersen de haklısın.
Öldüğümü öğrendiğinde çok ağlayacaksın belki sende benim peşimden gelmek isteyeceksin ama lütfen sevgilim sen yaşa lütfen sevgilim. Ben senin yaşamanı istiyorum. Biliyorum yine aynı şeyi yapıp sözümü dinlemeyeceksin. Fakat yine de söylemek istedim.. biliyorum dayanamayacaksın ama lütfen..
Sevgilim ben hiç bir zaman seni bırakmayacağima söz vermiştim ama üzgünüm. Seni terk etmiş gibi oluyorum ama sakın yanlış anlama, ölüm bu. Ne zaman nereden geleceği belli değil, değil mi?
Her şey için üzgünüm sevgilim. Çok üzgünüm, sonumuz olduğunu düşüneceksin ama bu bir son değil.
Her şeyin bir sonu vardır ama aşkın bir sonu yoktur sevgilim, belki bir son diye düşüneceksin ama bu bir son değil sevgilimm lütfen, lütfen bunu bir son diye düşünme sevgilim, bu bir son değil.
Sevgilim, ölüm saatim geliyor 12.50. son 5 dakikam kaldı sevgilim, jimin de burda görüyor benim halimi. O da biliyor nasıl ağladığımı. Lütfen sevgilim. Beni unutma.
Beni unutma.
Bazı aşklar yarım kalmalı sevgilim..
Sevgilin Jungkook..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little darling
FanfictionTaehyung, Jungkook'un kanser hastası olduğundan haberi yoktu.