5

41 1 0
                                    


Jungkook son 1 haftası kaldığını öğrendiği günden bu yana sadece 2 günü kalmıştı. Artık onun için dah da zordu. Ve durumu cidden kötüleşiyordu. Kendi bile öleceğini hissediyordu artık. Ayrıca Taehyung, kendisi olmadan nasıl yapacak onu bile bilmiyordu. 5 yıldır sevgililerdi ve aralarında da hiç bir sorun yoktu. Bazen kavga da etseler hiç bir zaman ayrılmamislardi.

Hem aşk, tüm sorunlara rağmen birbirinden kopmamak değil midir?

İşte onlar da birbirlerinden hiç kopmadılar.

Ne Taehyung başka birini, ne Jungkook başka birini sevmişti. Her zaman birbirlerine sadıklardı.

Jungkook artık kendini eskisi kadar iyi hissetmiyordu. Hem fiziksel olarak hemde psikolojik olarak. Fiziksel olarak çok kötüydü yorgundu ve yemek bile yiyemiyordu artık. Kanserleri daha çok ilerlemeye başlamıştı. Hatta son evreydi. Ölümünün yaklaştığını anlamıştı.





















Jungkook, zar zor ayağa kalkarak çalışma masasının cekmecesinden bir kağıt kalem alarak sandalyesine oturmuştu.
Ve elindeki tükenmez kalemin kapağını açarak yazmaya başlamıştı.

Minik sevgilim,

Sen bu mektubu okuduğunda ben yaşamıyor, senin hayatında olmuyor olacağım. Özür dilerim sevgilim, bunu bende istemiyordum. İlişkimizin 4. Yılında kanser olduğumu öğrendim. Sen üzülme, sen kendini mahvetme diye de sana söylemedim. Sevgilim şuan uyuyorsun. Sana yazarak seni rahatsız etmek istemiyorum. Biliyorum hep derdin "Rahatsız edeceksen sen et" diye ama ben yine de seni rahatsız etmek, senin rahatlığını sabahları bozmak istemiyordum.

Sevgilim, ben bu dünyadan gittiğimde senin çok sonradan haberin olucak. Şu 5 yılımız belki senin için boşuna olucak gibi ama sevgilim, ben seninle olan her yılımı, ayımı, günümü, saatimi, dakikami, saniyemi hepsini çok sevdim. Senle konuşmadan bir günümü bir dakikamı bile geçirmek istemiyordum. Hala da öyle. Ama ben ölünce peşimden sende gelme sevgilim, lütfen. Lütfen sen yaşa. Bensiz sana zor gelir ama lütfen benim için yaşa olmaz mı sevgilim? Bana inat sakın ölmek falan isteme lütfen sevgilim. Benim için yaşa. Biliyorum, yine sözümü dinlemeyeceksin.

Uzun bir mektup olucak belki senin için. Okumak istemeyeceksin belki ama buraya kadar bile okuduysan sana çok teşekkür ederim sevgilim.

Ben seni hep sevdim. Öldükten sonra da seveceğim. Ben senden hiç vazgeçer miyim sevgilim? Belki şuan benim seni bıraktığımı düşüneceksin ama hayır sevgilim, ben seni bırakmadım. İsteyerek olmadı, olmayacak bu.

Doktor, son 1 haftam kaldığını söylemişti. O 1 hafta boyunca sadece seninle konuştum. Hesabıma girersen görürsün herkesin mesajını, hepsine 6-7 gündür bakmadım. Sadece senin mesajına baktım sevgilim. Sen benim için her şeyden önemlisin. Senin kadar yada senden çok önemli bir şey yok.

Sevgilim, şimdi düşüneceksin ki sonumuz böyle oldu diye. Hayır askim bizim aşkımız ölmedi, bitmedi daha. Belki sende geliceksin yanıma, benim olduğum yere ama lütfen benim için yaşa ve beni hep hatırla olur mu sevgilim?

Şimdi jimine benim çok işim olduğunu söyleyeceğim. Sevgilim özür dilerim sana yalan söylediğim, söylettirdiğim için, üzgünüm sevgilim, senin üzülmeni istemiyorum.

Sevgilin, jungkook..






















Taehyung
Ya oc

my little darling  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin