ချစ်ရသူကလူဆိုးလေး အပိုင်း (၄)
မင်းတို့လိုက်မလာနဲ့နော်..သွား ငါ့ကိုဘာလို့နှောင့်ယှက်နေကြတာလဲ ငါအေးဆေးနေပါရစေသွားကြ..၀င်းစိတ်တိုပီး အသားကုန်အော်ပစ်မိသည် ...
မှတ်မှတ်ရရ ၀င်း ၁၈ပြည့်ပီး နာနာဘာ၀တွေကို မကြာခဏဆ်ိုသလိုတွေ့မြင်နေရသည် စမြင်ခါစကလန့်ပေမယ့် အခုတော့ဘယ်လိုမှမနေတော့ သူတို့လဲသူတို့ဘ၀နဲ့သူတို့ တွေးကြည့်ရင်သနားစရာတောင်ကောင်းသေးသည်မဟုတ်လား တချို့ဆိုသူ့ကိုအကူညီလာတောင်းတတ်ကြသည် ၀င်းငယ်ငယ်လေးတည်းက အကျီအပေါ်အောက်အဖြူ၀တ်ထားတဲ့ အသက်လေးဆယ်အရွယ်လူကြီးတစ်ယောက်ကို မကြာခဏမြင်ရလေ့ရှိသည် ထိုလူကြီးကခုထိသူ့နားမှာရှိနေသေးသည် အမေ့ကိုပြောပြတော့ နင့်ကို ဘိုးတော်တွေစောင့်ရှောက်တာနေမှာပေါ့ဟုပြော၍ သူလဲဒီတိုင်းပဲနေလိုက်သည်...အခုလဲသားမိနှစ်ယောက်သူ့နောက်လိုက်နေသည် မောင်းထုတ်လဲမသွား ..စိတ်ညစ်လိုက်တာ...၀င်းခြေစုံကိုရပ်လိုက်ပီး...
W: ဒီမှာခင်ဗျားတို့ဘာလို့ကျုပ်နောက်ကိုလိုက်နေကြတာလဲ ဘာပြောမလို့လဲ...
🤱:ကျွန်မအကူညီလေးတောင်းချင်လို့ပါရှင် ကျွန်မယောက်ျားဆီသွားပြောပေးပါ ..
W: ဘာပြောပေးရမှာလဲ သူကဘယ်မှာနေတာလဲ...
🤱:ခလုံထေ့မှာပဲနေတာပါသူက ကျွန်မတို့သားမိသေရတာသူထင်ထားသလိုသွေးရိုးသားရိုးမဟုတ်ဘူးလို့ ကားမှောက်ပီးဆုံးတာမဟုတ်ဘူးလို့ပြောပေးပါ....၀င်းစိတ်၀င်တစားနားထောင်ပီးခေါင်းညိတ်လိုက်သည်...
W: ဒါဆိုခင်ဗျားတို့ကဘယ်လိုသေသွားရတာလဲ ဘယ်သူကလုပ်ကြံတာလဲ...
🤱:သူ့ညီ၀မ်းကွဲပါ သူခရီးသွားနေတုန်း ကျွန်မဆီက ရွှေငွေရတနာတွေလုယူပီး ကျွန်မကိုခေါင်းအုံးနဲ့ဖိပီး t တ်တာပါ အသက်ရှိသေးတာတောင်အပစ်မရှိတဲ့ကျမရဲ့သမီးလေးပါကားထဲထည့်ပီး လုပ်ကြံခံခဲ့ရတာပါ..ဟီး ဟီး ရှင်အမှန်တရားက််ိုပေါ်အောင်ကူညီပေးပါနော်...
W:စိတ်ချ ကျွန်တော်ကူညီပေးမယ် ၀င်းသူ့ကိုပြန်ဖြေရင်း P' Brightကိုသတိရလိုက်သည် သူကဒုရဲအုပ်ဆိုတော့ ဟုတ်ပီသူ့ကိုအသိပေးရမယ် ဒါပေမယ့်သူယုံပါ့မလား ၀င်းမှာသက်သေမရှိ ယုံတာမယုံတာအသာထား သွားပြောပြလိုက်မယ်...မြို့နယ်ရဲစခန်းကို ဆိုင်ကယ်တက်စီနဲ့ထွက်ခဲ့လ်ိုက်သည်...
YOU ARE READING
ချစ်ရသူကလူဆိုးလေး
Fanfictionချစ်ရသူကလူဆိုးလေး [intro] မင်းဒီအမှုမှာမပါရင်ဘာလို့ထွက်ပြေးတာလဲချာတိတ်... ဒုရဲအုပ် Bright Vachirawit ကယ်ကြပါအုံးဗျို့ ရဲတစ်ယောက်လုပ်နေပီးလူကိုဖက်နမ်းနေပါတယ် ယောက်ျားလေးချင်းရင်ဘတ်တွေလဲကိုင်နေပါတယ်ဗျို့.... ...