Narumi
Genin sınavlarının başlayacağını söyledi iruka sensei.Ben heyecanlı olduğumdan sürekli ayaklarımı birbirine çarparken minami de beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Minami:Kanka sakin
Narumi:Ne yapayım çok heyecanlıyım
Minami:Neden bu kadar heyecanlısın ki?
Narumi:Çünkü Naruto ya kötü şeyler söyleyenlerin ağzını burnunu kıracağım.
Minami:*güler*Senin derdin anlaşıldıı.Tamam beraber döveriz
İruka sensei herkesi tek tek klonunu yapmaya çıkardı.Ben sırada beklerken sıra Naruto ya geldiğinde hinata ya baktım ve ona göz kırptım.Ne imaya getirdiğimi anlamış olacak ki az daha bayılıyordu.
Ha tabii Naruto bir kız yaptığı için sınavdan kaldı orası ayrı.Biz ise minami ile geçtik.Ha tabii animedeki gibi o bakasuke de geçti.
.......
Bana verdiklerinde aynı naruto gibi alnıma taktım shinobi işaretini.Minami de öyle yaptı.Bizim insanlar Naruto ya kötü sözler söylemeye başladığında onlara döndüm.
Minami:K-kanka gözlerin...
Narumi:Ne var kanka gözlerimde...
Minami:Kanka gözlerin kırmızı olmuş.
Elimi gözüme attım.Ufak da kan akmıştı onu sildim.Gözlerim normale dönmüştü galiba ama ben ne olduğunu anlamadan bayıldım.
En son gördüğüm şey ise bana doğru eğilen minami,salıncaktan koşarak gelen Naruto ve insanların arasından sıyrılıp koşarak buraya gelen sasuke oldu...
.......
Gözlerimi açtığımda büyük bir yerdeydim ve-bir dakika-BURASI KURMANIN BULUNDUĞU YER İLE AYNI!OHA!
Bir anda bir hırlama gelmesiyle arkamı döndüm ve...galiba benim tilkim
Kuyame:Seni velet...ne yapıyorsun burada!
Narumi:Eee selam*el sallar*
Kuyame:*geri geri gider*Benden uzak dur!
Narumi:*ellerini havaya kaldırır*Tamam tamam sakin ol.
Benden korkar gibi geri geri gitmeye devam etti ve bende ayağa kalktım.
Narumi:Pekala...adın ne senin?
Kuyame:Adımdan sana ne velet!?
Narumi:Pekala...şey...ben buradan nasıl çıkacağım?
Kuyame:Sanki ben biliyorum...
Tamam kızım narutodaki gibi ya-
.......
Gözlerimi açtım.Başımda Naruto duruyordu.Ve biz...galiba uchia ların evindeydik.
Naruto:Uyandı!Sasuke!Minami-chan!
Sasuke ve minami nin koşa koşa geldiğini gördüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narumi Tekame(Naruto)
FanfictionNormal dünyada yaşayan ve büyük bir Naruto hayranı olan buse bir gün dünyaya meteor düşeceğinin haberini alır.Herkes oradan oraya koşuştururken o sakin bir şekilde "Umarım istediğim yere giderim"Diye düşünüyordu.Ve meteor dünyaya taş gibi yağarken o...