დიმიტრი 25 წლის მსოფლიოში ყველაზე მკაცრი, დაუნდობელი და გულქვა მაფიის ბოსია.
მისი საყვარელი საქმიანობა კი გოგოებით გართობაა.
ჯერ იტაცებს, რაღაც დროის შემდეგ როცა გოგონების ნდობას მოიპოვებს, აუპატიურებს. კი ეს გაუპატიურება, თავიდონ გოგონებიც თანახმდებიან მაგრამ მერე, როცა მის პენის დაინახავენ უარს ამბობენ მისი სიდიდის გამო.
მაგრამ დიმიტრის რომელსაც ეს ფეხებზე კიდია უბრალოდ ხმარობს მათ.შეიძლება გოგო შემოაკვდეს მაგრამ არ ადარდებს სანამ სასურველს არ მიიღებს.
მისთვის მთავარი პრიორიტეტია ქალიშვილობა.
თუ გოგო ქალიშვილი არ აღმოჩნდება, უბრალოდ მოკლავს და ნაგავში მოისვრის.ახლა კი მისი სამიზნე ერთი საწყალი გოგოა, სახელად ნოვა.
მისი დედინაცვალი ბოზია, მამა კი ლოთი.
დედამისი 3 წლის წლის წინ დაიღუპა, მისგან მხოლოთ თუთიყურში დარჩა ავა რომელიც მას აჩუქა დაბადების დღეზე მაშინ თუთიურში 2თვის იყო ახლა კი 3წლისა .(ასეთი თუთიყურშია ყოველ შემთხვევაში რომ იცოდეთ და ხო ბიჭია)
ნოვას ყოველდღე სეცემს ამ ერთი ან მეორე.
ათაშში ერთხელ არის გამონახლისი: მაშინ როცა მამამისი ლოთობისგან გათიშულია ხოლო დედამისი ვინმე კაცთან რჩება.ნოვა ძალიან ძლიერია ვერაფრით აატირებ.
ის 18 წლისაა და მალე სკოლას დაამთავრებს ბოლო ზარი და გამოსაშვები საღამო ექნება მაგრამ იქ წასვლას არ აპირებს, ურჩევნია სანაპიროზე დაჯდეს ჯერ მზის ჩასვლას უყუროს შემდეგ კი, მთვარის ანარეკლს ზღვაში თავის ფიქრებთან ერთად თავის მომავალზე. ნოვას გაქცევა აქ გადაწყვიტა მას ფული აქვს შეგროვებული ის მშობლებისგან მალულად მუშაობდა. შეიძლება ნოვა დღეს ძალიან უბედურია მაგრამ დარწმუნებულია რომ მომავალი უკეთესი ექნება...