ბოდიშით რო გალოდინეთთ:)))
___________________________-ჯანდაბა!
- არა!
- - - - - - - - - - - - - - - - - -- დ-დიმიტრი...
ბიჭს ბარძაყიდან სისხლი ჟონავდა.
- მკვლელი ვარ არა მე მკვლელი ვარ! შეუძლებელია!
- თუ არ გინდა რომ მკვლელი იყო დროზე დარეკე საავამტყოფოში!
- სადაა ტელეფონი?
- ჯიბეში მაქ!ნოვამ ბიჭის ჯიბიდან ტელეფონი ამოაძვრინა და 112 ზე დარეკა.
- სიმართლე არ თქვა თუ არ გინდა რო ციხეში წახვიდე!
- კარგი...- 10 წუთში აქ იქნებიან...
- კარგი იარაღი მომაწოდე....და კიდე...ნებისმიერ დროს შემიძლია ვთქავა რომ იარაღი შენ მესროლე, ციხეში ჩაგსვა ასერომ ფრთხილად იყავი და დამემორჩილე იარაღზე შენი თითისანაბეჭდები ჯერკიდევაა... ყველაზე მთავარი...გაცევა არ გაბედო...მაინც დაგიჭერ.
- ხო ვიცი.
- ეხლა კიდე ჩაიცვი ეგრე ნუ დგახარ.10 წუთში სასწრაფო მოვიდა და ბიჭი საავამტყოფოში გადაიყვანეს ოპერაციაც გაუკეთდა და ახლა პალატაშია. ნოვაც იქვე ზის მას სხვა გზა არ დარჩენია გაქცევას აზრი არ აქვს დიმიტრი ყველგან მიაგნებს.
მერე რა იქნება დიმიტრი რომ გაიღვიძებს? მომკლავს? მაგაზე უარესი რა უნდა დამემართოს...ავაც აღარარის. ამის გხსენებისას ნოვაც ცემლი გადმოუგორდა და გაახსენდა მკვდარი ჩიტი რომლიც სასწრაფოს მოსვლამდე გადამალა რომ ზედმეტი კითხვები არ ყოფილიყო.
გადაწყვიტა წასულიყო და ავა დაემარხა.ჯერ 5 საათი იყო.
***
ნოვა დედამისის საფლავთან იყო. ახლა უკვე ორი უსაყვარლესი რამ დაკარგა ცხოვრებაში და მეტი არც არაფერი დარჩენია.გოგომ თუთიყურში დედამისის საფლავთან ახლოს დამარხა.
- დედა, ავას გაუფრთხილდი.თქვა და იქიდან უკანმოუხედავათ წამოვიდა.
ეტირებოდა მაგრამ ბოლომდე ცდილობდა ცრემლებს შეკავებას. ჯერ მხოლოდ 18 წლისაა და უკვე რდენი რამ გადაიტანა ცხოვრებაში ამაზე უარესი აღარაფერი წარმოუდგენია.______________________
ვიცი პატარა თავია მაგრამ მეტს ვეღარ გალოდინებთ და მეტის დაწერასაც ვეღარ ვასწრებ😅🤍