YH 1

27 4 0
                                    

Yeni hikayem umarım beğenirsiniz.
Medya melisa.

Selam ben Rüzgar.Bayer holdinginin sahibinin oğlu.Şuan bir kafede oturmuş annemin bana bulduğu kızın gelecek planlarını dinliyorum.
"2 katlı bir ev yeterli bence"
O sıra yanımızdan geçen kız grubundan bir kızın kolundan tuttum kendime çevirdim.
"Sevgilim buraya geleceğinizi bilmiyordum."
Kız bana mal gibi bakıyordu.Sarılır gibi yapıp kulağına
"Lütfen şu kızdan kurtulmama yardım et"
Kız başını sallayınca annemin yolladığı kıza döndüm.Ağzı açık bakıyordu.
"Ne yani senin sevgilin mi vardı?"
"Evet, sussaydın söyleyecektim ben sana"
"Ama geleceğimizvardı."
"Kimin kiminle geleceği olduğu belli değil mi sence bırak sevgilimin yakasını, hadi yürü kendine yeni boyfriend bul canım"
Bu yaptığı için kıza teşekkür borçluydum.Sevgili taklidi yaptığım kıza
"Biraz bişeyler yapalım mı canım?"dedim.Annemin gönderdiği kız hala burada kendi kendine konuşuyordu.
Taklit yaptığım kız arkadaşlarıyla bişeyler konuşup yanıma geldi.
"Çıkalım"
"Tamam"
Dışarı çıkıp başka bir kafeye oturduk.
"Bak o kızdan beni kurtardığın için sana minnettarım.Nasıl ödeyebilirim sana?"
"Melisa."
"Efendim?"
"Adım Melisa"
"Rüzgar."
"Tanıştığıma memnun oldum ve önemli değil.Arkadaşlarımın yanına dönmeliyim."
"Çok sağol cidden.Bb"
"Hoşçakal"
Melisanın kafeden ayrılışını izledim.Güzel bir kızdı.Özellikle saçları.Uzun ve sapsarı.
Bende bir soğuk kahve içip çıktım.Annem allah bilir ne tür öldürme teknikleri arıyordur benim için.
Biraz daha dolaştıktan sonra eve geldim.Salona girdiğimde herkes televizyona bakıyordu.Annem beni farketmeden odama çıkacaktım ki televizyonda adımı duydum hemen salona girdim.

BUGÜN KAMERALARIMIZA TAKILAN İKİ İSİM.RÜZGAR BAYER VE MELİSA CİZEL.EL ELE BİR KAFEDEN AYRILDI.YENİ BİR AŞK MI DOĞUYOR.İSTANBULUN PLAYBOYU AŞIK MI OLUYOR?
Omg o.O

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalan HaberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin