*bir kaç gün sonra*
* Tom'un morarikliklari gitmişti tord ile arası iyi değildi eve sürekli Viktoria geliyordu ve tord ile uzun uzun sohbet ediyorlardı Tom bu durumdan cidden rahatsız olmaya başlamıştı ve en sonda tord ile bu konu ile alakalı konuşmaya karar verdi*Tom:*tordun yanına gitti* konuşa billur miyiz?...
Tord:*ona anlamaz bir şekilde baktı* uhh olur...
*Tom tordu kolundan tuttu ve başka bir odaya götürdü*
Tom: tord senin sorunun ne?!
Tord:uhh...neymiş benim sorunum??...
Tom:bide soruyor musun...kaç gündür tuhaf tuhaf davranışlar...kaba olmaya başlaman...Viktoria ile sık sık gorusmen...başka ne sorun olabilir ki...
Tord: Tom sen ciddi misin...tuhaf falan davranıyorum hepsi normal herzamanki davranislarim ve Viktoria konusuna gelirse o benim en yakın arkadaşım ona kötü davranmak istemiyorum yanlış anlamaya gerek yok...
Tom:ha demek arkadaşın o zaman neden ona bana yapmadigin kadar kibar davraniyorsun
Tord:Tom ne demek istiyorsun...
Tom:demek istediğim kıskanıyorum tamam mı kiskaniyorum lanet olsun Viktoria denen surtugu kaç gündür eve alıyorsun odada konusuyormusunuz sevisiyormusunuz bilmiyorum lanet olsun!
Tord:Tom fazla abartiyorsun kelimelerine dikkat et...
Tom:kes sesini!
Tord:bak Tom fazla olmaya başlıyorsun ama senin kalbini kırmak istemiyorum...
Tom:zaten kira bildigin kadar kırdın beni sikik!
Tord:Tom...
Tom: sadece seninle daha fazla vakit geçirmek istiyorum herzaman bir plan yapsak hep bir aksilik oluyor sadece güzel bir vakit geçirmek istiyorum çokmu şey istiyorum....ama sen vaktinin yarısını o Viktoria denen kısa ayiriyorsun onda olan bende olmayan ne var!
Tord:üzgünüm ama Tom Viktorianin beni daha iyi anlayan biri olduğunu düşünüyorum...
*Dedi ve odadan sessizce çıktı Tom şok içindeydi torda ne olmuştu gözü tondan başka kimseyi görmeyen torda ne olmuştu neden değişmişti!??...Tom sınırlı ve üzgün bir şekilde odasında oturdu sadece düşündü kafasını toparlamaya çalıştı ama olmuyordu hiçbir şekilde olmuyordu...artık hayattan bikma seviyesine gelmişti...hayatın yaşamaya deymeyecegini anladığı an gelmişti...cekmecede duran bir silah çıkardı ve...kafasına dayadı ve daha sonra gülümsedi...*Tom: sonunda...görüşürüz!...
*Dedi ve tetiğe bastı ...*
*Silah sesini duyan tord anı bir şok yaşadı daha sonra sesin Tom'un odasına geldiğini duyunca hızlı adımlarla odaya gitti ve o manzara ile karşılaştı...Tom kendi canına kiymis yerdeki cansız bedeni sürüyordu ve bolca kan....tord elleri titremeye başladı gördüğü manzara karşısında dili tuttulmustu bu gerçek olamazdı...*
Tord:*koşarak Tom'un cansız bedenini kollarına aldı* Tom...Tom...LANET OLSUN TOM BANA CEVAP VER SENİ APTAL!!
*göz yaşları şelale gibiydi ve titriyordu*
Tord:Tom lütfen cevap ver ölme lütfen ölme...sensiz yaşayamam lütfen...SİKTİR!!!
*yüksek bir çığlık attı acı dolu ve korkunçtu...*(HAHAHAH kötü son dan dan dannn)