KAU=READERS
Kau sedang belajar di mini library di rumah seorang diri. Terlalu banyak assignment yang harus kau selesaikan.
Tiba-tiba badan kau di kepung dari belakang.
"Hey, babygirl". Suara dingin itu membuat kau tersentak.
Kau memusingkan badan ke belakang. DUP DAP DUP DAM ..... Denyutan jantung kau semakin laju apabila hidung kau bertembung dengan dadanya.
"What are you doing here baby" dengan suara maskulin dia bertanya. Kau menjeling.
"Aipp tak baik jeling suami" katanya.
Kau mencebik "ni semua salah abang, orang dah la balik kolej penat dia bole pula bagi assignment last minute dah la banyak" rengek kau di dalam pelukan sang suami.
Dia mengusap kepala kau. Lalu mencium ubun-ubun kepala kau.
"Sorry sayang, i janji ni last". Kau hanya berdiamkan diri.
"Cintah abang merajuk ke?" Tanya dia.
Dia mengangkat badan kau untuk duduk di atas meja. Kemudian dia mengambil tempat duduk kau.
"Tak" hati cakap Lain, mulut kata lain itulah kau.
Dia tersenyum sinis.
"Tak baik tahu tipu suami, berdosa" ugutnya. Ini lah yang kau paling benci baru nak merajuk dia dah guna kuasa veto dia ishh.
Kau masih berdiam diri.
"Kalau baby merajuk lagi, malam ni no back hug" ugut-ugut lak dia ni.
"K" kau mencabar dia.
Lalu dia pun bangun dan keluar dari mini library.
SETELAH BEBERAPA JAM
3:30 A.M
"Huaa.... Lama juga aku kat sini". Monolog kau seorang diri
TOK...TOK...TOKK...
"Yayang~" panggil suami kau. Kau menahan diri dari gelak apabila melihat susuk tubuhnya.
Dengan tidak berbajunya, rambut pun main peranan tu tocang pokok kelapa. Rambut tu mmg ulah kau sebab nak nampak comel kata kau.
So bayangkan jela selama korang buat drama tv3 tu rambut husband tocang pokok kelapa.
YANG MANA TAK TAHU SEARCH sendiri la ye.
"Nak apa" #egoguys.
"Nak peyukk yayang~" rengeknya.
"Eee gediknya" kau menahan diri dari ketawa.
Tiba-tiba.......
"AKHH" jerit kau apabila merasakan diri kau seperti berada di di awang-awangan.
"I don't care babygirl"
........
AYOKKKK
REQUEST SITUATION DEKAT KOMEN!! FOLLOW FOR MORE, AND JANGAN LUPA VOTE
YOU ARE READING
RANDOM POV
Randomjust a random pov.. fictional character(by lurvee) × Readers kalau nak req boleh komen insyaallah i buat