5

1K 130 26
                                    

saraya ın bahçesine girmiştik kral bizi bahçedemi bekliyordu " geldik efendim "dedi atı süren beta "inelim kraliçem" annem le babam inmişti sıra bizdeydi

Kral kim indi önce sonra ben inicektim ama tabure koymamışlardı koyucak gibi de değillerdi " elimi tutun lütfen"

" Ah teşekkür ederim" diyip tuttum elimi kralın elinin üzerine koydum kral bir eliyle elime diğer elini belime koyup arabadan indirdi beni kendimde inebilirdim ama bir omega olarak görgü kurallarına uymalıydım aksi tak taktirde
İsmim kötü anılırdı kral elimi bırakacak gibi değildi indikten sonra çekildim

(He işte bende 17 yaşında bir yerden atlamakla ilgileniyorum jis)

Minhodan

"Kral kim kral bang larlamı geldiler"diyordu hyunjin "gelemezmi alfam "dedi jeongin"tabi gelebilir ama niye onlarla geldiki"

Jisung'tan

"Merhaba kral bang sarayıma hoş geldiniz " dedi kral Lee

" Gönderdiğiniz adam gelir gelmez yola çıktık "
" İçeri geçelim isterseniz daha detaylı konuşuruz " dedi kral Lee babam lar içeri geçti ben kral kim ve kral Lee kaldık bende içeri geçicektim ki

" hoş geldin göz kamaştırıcı gözüküyorsun omega"
" Teşekkür ederim kral Lee hoşbuldum sizde öyle izninizle " kafa salladı bende geçtim içeri

Kral Lee

" Merhaba kral Lee "
"Niye kendi arcınızla gelmediniz kral Kim"

sert bı tonda sordu sinirliydi savaştan dolayımı yoksa kral kim ve jisungun yakınlığından dolayı bilemeyiz yada( yazar biliyordur ha)

"Aslında bakarsanız yolda küçük bir sorun çıktı tam o sırada Kral Bang geldi ve onlara eşlik ede biliceğimi söyledi"

"Yani başta onlarla değildiniz " bu adamı zaten sevmezdim "evet tesadüf"gülerek söylüyordu gülünecek birşey vardı sanki

" geçelim saraya" diyip girdik saraya savaş için yardımları gerekliydi güçlüydüm bang kralıgıda vardı ama bu yeterli değildi ne kadar çok kişi o kadar hızlı Yang wong un kellesi

"Masaya geçelim" diyip oturduk masaya "yarın sabahın ilk ışıklarıyla yola koyulucaz askerleriniz hazır olsun"

" Gelmeden önce hazırlıklarımızı yaptık Bang ailesi olarak " dedi kral Bang

"Benimde askerlerim hazır tam olarak nerden başlicaz"Kai nin konuşmasıyla o na baktım " yarın öğle vakti gittiği kang kralığindan dönücek o zaman saldırıcaz"

Krallar onaylamış dinlenmek için onlar için hazırlanmış odalara gittiler bakalım kraliçeler napıyor bu sırada

"Yanıma otur lütfen gelmen harika oldu"
Diye beni çagırdı kraliçe teşekkür ederim kraliçem sizi tekrardan gördüğüme sevindim"

" Sevinçlerimiz karşılıklı canım üzerindeki elbise seni harika göstermiş"
utanarak başımı eydim " eğer yorgunsanız odalarınıza görüreyim sizi"

"Hayır ben yorgun değilim jungkook bebeyim sen yorgunsan odana gidip dinlen"

"Evet aslında yol yordu biraz musadenizi istim ben"

"Bekle canım jeongin seni götürsün " kraliçe birini çagırdı " jeongin bu prens jisung savaş bitinceye kadar sarayda olucak onunla ilgilenme görevini sana veriyorum" peki kraliçem ya kral Lee "

" O sorun etmez sen jisungu odasına götür" niye kral dediki

"peki kraliçem "diyip yürümeye başladık

" Bu taraftan prensim " yüzü oldukça güzeldi "biz tanışmadık öyle değilmi "
" Ah bağışlayın prensim tamamen benim aptallığım"

"Hayır öyleyse tanışalım kraliçe den duyduğum kadarıyla galiba jeongin değilmi adın "

" Evet efendim adım Hwang jeongin evliyim askerlerin başı olan alfa Hwang hyunjin le Kralımızın baş hizmetkarıyım"
Demek bu yüzden içeride öyle söylemişti anladım

Jeongin e gülümseyip "benim adımda jisung Bang jisung gördüğün üzere omegayım " dedim

"Çok güzel bir omegasınız efendim"

"Teşekkür ederim jeongin ama bana efendim deme jisung demen yeterli "

"Hayır mümkünatı yok bu size saygısızlık olu-"

"Lütfen jeongin arkadaş olalım arkadaşım yok beni kırma hem bana saygısılık olmaz "dedim jeongin utana sıkıla adımla hitap etmeyi kabul etmişti ama yanlızken tabi  merdivenleri çıkıyorduk kral karşıdan bize doğru geliyodu  ben tam kenardan gitmeyi planlıyodum ki "jisung "bana seslendi değilmi yinemi ya" efendim kral Lee "

"Jeongin sen gide bilirsin " jeongin eğilip gitmişti beni tek braktı artık minada yoktu ki gelsin(Stay var ama gelirlermi bilmem)

" seni odana ben götüreyim" niye jeongin değilde sen demek istedim ama sadece istedim yapamadım kafa salladım birlikte yürümeye başladık odama kadar eşlik etti bana hiç konuşmamıştık

  " teşekkür ederim"dedim ve dönüp kapımı açtım giricektim ki " jisung seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum" dedi kral Lee " ne hakkında kral Lee"dedim

"oturalım önce istersen ayakta konuşmayalım " benim için hazırlanan odaya girip oturduk " konu neydi acaba"

"Geçen günkü konuşmamız yarım kalmıştı "benimle evlenme konusu yine utanıcaktım belliki " geçen günki konuşmamızmı "dedim "evet  seninle evleniceğmi söylemiştim hatırlıyorsan"

" Hatırlıyorum ama çocukken  söylediğiniz  için bek bir üzerinde durmadım kralım "

" Evet çocukken söyledim ve şimdide söylüyorum "

"Anlamadım ne söylüyorsunuz kralım"
Anlamamazlıktan geliyordum

"Seninle evlenmek istiyorum jisung"ben şaşırsammı mı sevinsemi bilmiyorum kralla bı odada yanlız konuşuyoruz ayrıca kral benimle evlenmek  istediğini söylüyor "benim olmanı istiyorum omega eşim olmanı istiyorum bişey söylemicek misin"

"Ben bilmiyorum ne tepki vericeğimi bilmiyorum kralım"

Minsung KrallıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin