תום נבהל ופחד כל כך. לפתע הבחין תום שהשיחים זזים והפעם הפחד רק התגבר.
תום הבחין בדמות זזה בין השיחים ולאחר מספר שניות הדמות דיברה,יצאה מבין השיחים ואמרה: "שלום לך תום"
"שלום" עונה לו תום ...איך אתה יודע את שמי? (מזל שזה איש ומדובר בבן אדם...חשב לעצמו תום בלב)
"חחחח" צחק האיש ואמר: "שמעתי את שמך מרחוק..קראו בשמך".
אהה אמר תום ושאל : ומי אתה?
"אני אדם פשוט שחי לבד ביער שנים".ענה האיש..תום השיב לאיש:אני ממש מצטער על המילה אבל איך שמעת כל כך מרחוק כי אתה נראה זקן ומבוגר... השיב האיש "נכון אני באמת מבוגר ואפילו זקן מאוד.. היום יש לי יום הולדת"
מזל טוב!! שתהייה בריא אדוני!
"תודה תום היום אני בן מאה (100)!".
(נשמעה שתיקה קלה פתאום...קצת הלם...)
ואוו אתה באמת ממש מבוגר "נכון!" השיב הזקן ואמר "האם תוכל לעזור לי?"
תום:אמא ואבא שלי לימדו אותי שאנחנו הנערים/ילדים צריכים לבקש עזרה מהמבוגרים ולא ההפך!.
סבא מרחוק קורא לתום:תום תום בוא!!!איפה אתה ומה יש שם בשיחים?!תום :אני בא סבא!
הזקן אמר לתום"רק רגע תום לפני שאתה הולך אפשר לתת לך מתנה?"
כן ..השיב תום.
הזקן הושיט לידו הרועדת והמפוחדת של תום כמה זרעים ולחש:" תשתול את זה בגינה של סבא "תום הנהן בראשו אמר תודה ורץ מהר לסבא וגוני.בזמן הריצה הסתובב לאחור לראות אם הוא עוד שם... אך הזקן נעלם. תום נבהל והמשיך לרוץ לכיוון סבא וגוני, כאשר הגיע לאוטו סבא שאל:"למה היית ליד השיחים והעצים שם?
תום:אני רק הסתכלתי ..חשבתי ראיתי פרח מיוחד ויפה..
"טוב" השיב לו סבא..באוטו, גוני שואל את תום בלחש "נו מה זה היה?"
תום:זה היה..... ואז סבא התפרץ :על מה אתם מדברים?
גוני ותום אמרו :כלום!
אוקיי אמר סבא בחיוך ..יש לכם סודות שלכם וגם זה בסדר..
תום לוחש לגוני אני יספר לך בחדר בשקט בבית של סבא כשנגיע..בבית כשהגיעו,תום פנה לסבא ...:סבא? כן תומק'לה?
"יש לי זרעים אפשר לשתול בחצר?
סבא: איזה זרעים אלו?
תום:"אני לא יודע"
סבא: מאיפה הם?
תום:"אמממ... המורה למדעים חילק לכמה ילדים אז גם אני לקחתי"
סבא: טוב בסדר.הם יצאו לגינה של סבא בחצר האחורית ואז תום שתל את הזרעים עם גוני וסבא יחד והם נהנו מאוד יחד.
כסבא נרדם תום סיפר לגוני בחדר את אשר התרחש השיחים ביער פרט אחר פרט...ופתאום נזכר...ושאל את עצמו..רגע רגע..איך האיש הזקן ידע שאני הולך לסבא? ואיך הוא ידע שיש לי גינה לשתול את הזרעים?
גוני אחיו מדבר ומדבר,מעלה רעיונות או חשדות כמספר דקות...
אבל השעה כבר הייתה מאוחרת ולתום לא היה כח כבר לחשוד או לחקור..או להקשיב לאחיו...
ונרדם...למחרת בבוקר סבא מתעורר וצועק: תום תום גוני מהר בואו!!!!!! קומו מהר!!! גוני
ותום קמו במהרה מהמיטה וסבא אמר להם: תסתכלו בחלון... על החצר !!!!
ושניהם עמדו...שיפשפו עינייםםם ולא האמינו ...לא יצאו המילים מהפה 😲!!!!!זה היה פרק 2 בקרוב יעלה פרק 3!!!!
YOU ARE READING
היער שבדרך אל סבא
Vampireהסיפור מספר על שני אחים תאומים שהיו בדרכם לסבא ונעצרו ביער ומשם מתחיל כול הסיפור תקראו ותדעו💗