היער שבדרך אל סבא... פרק1

32 2 1
                                    

יום אחד היו שני אחים תאומים. לאחד קראו "גוני" ולשני קראו "תום" ההורים של גוני ותום מדי שנה טסים לעסקים במדינות שונות.השנה,הצטרכו לטוס ללונדון.

לפני שהורי טסים, הם מסיעים אותנו לתחנת דלק הקרובה,לשם בא סבא לאסוף אותנו אליו הביתה.
סבא גר רחוק מן הבית שלנו....

סבא גר בקיבוץ קטן ושקט...שקט מאוד.
הציפורים,החתולים,גם אותם בקושי תשמעו בשעות המוקדמות של הבוקר.

אנחנו מאוד אוהבים לבוא לסבא והנה זה קורה.נפרדנו מאמא ואבא לשלום ועלינו לאוטו של סבא.גם האוטו שלו לא שיגרתי-אוטו של קיבוץ .עם ריח של פירות הדר וארגזי תפוזים... כמו שאין בעיר שלנו.
בדרך לסבא תום לא הפסיק לשאול מלא שאלות סבא? מה זה היער הזה? סבא לא הספיק לענות וכבר שאל עוד שאלה!

סבא? אפשר לעצור רגע וללכת ליער בבקשה בבקשה? סבא: אנחנו כבר מגיעים לא! ותום שוב ניסה בבקשה סבא בבקשה!

סבא השתכנע והסכים בסדר בסדר נלך ליער אבל לא הרבה זמן!
גוני תום וסבא ירדו מהאוטו אל היער, סבא קיבל שיחת טלפון חשובה ואמר גוני ותום לא לזוז מכאן קיבלתי עכשיו שיחת טלפון חשובה מהעבודה. גוני ותום לא זזו כמו שסבא אמר להם עד ש...

גוני ותום הסתכלו על היער היפיפה ופתאום תום אומר :גוני גוני גוני!!! וגוני משיב :מה מה קרה? תום:יש שם משהו זז!! גוני:מה באמת ?אני לא רואה כלום...

תום אומר לגוני : נו שם ליד העץ עם התפוחים! גוני: אהה כן כן אני רואה ..מה זה יכול להיות? תום:יש רק דרך אחת לגלות ...אבל! סבא אמר לנו לא לזוז .
גוני: צודק...אמממ...

תום:
אנחנו שניים אז אחד ילך והשני ישאר פה? גוני:נכון צודק אז... מי הולך? תום:אני אני ילך!
גוני:טוב רק תעשה את זה בשקט..ומהר. תום:בסדר.
תום הלך וגוני נשאר ליד האוטו וחיכה שהוא יחזור.
גוני חשב לעצמו...אם סבא ישאל איפה תום...מה אומר? אין ברירה אומר לו את האמת...והמשיך לחכות בסבלנות...

וביינתים...
נשמע קול צרוד,חלש ומוזר אומר לתום: פסססס תום פסס. !
תום נבהל וצעק:מי זה?? מי שם מי קורא לי??
ושוב ענה הקול: תום פססס תום כאן...

זה היה פרק1 בקרוב פרק2!!

היער שבדרך אל סבאWhere stories live. Discover now