....
Şuan ilk dersimiz olan matematik dersine girmiştik.Hoca yazılı yapacaktı.Bide açık uçlu sorular ya..Onları bırakta bizimkiler niye birbirine dayıyorlar.“Jis bunlar birbirini hamile mi burakmaya çalışıyor amk” demişti Yağmur.“He olm baksana şunlara”
“Ayıp valla tıck tıck”
Minho hocamız sınıfa girince gülümsemiştim ki elindeki o yazılı kağıtları olana kadar.“amenamenamenamen”diye kişniyodu Yağmur arkada galiba sınav kağıtlarını görünce yt shorts kısmına dönüştü.“Yağmur sus amk”.
Minho hoca masadaki herşeyi boşaltmamızı söylemişti.Amenamenamen diğerleri dışarda oyun oynasın biz burda eşek gibi sınav olalım.Hoca kağıtları dağıtmaya bu sıraya gelmişti burayıda dağıtmış gitmişti.İnsan kopya verir puşt.
“Omay Omay gad”
“Yağmur konserde değiliz.” Hocam sınavına 0 girseniz bi susar varya.“Hocam bir dakika 8. Dünya turuma çıkıyorum" demişti.MAL İŞTE MAL
...
Minho sıraları gezerken benim sınav kağıdıma bakıp eli ile bir soru işaret edip '38' yapmıştı eliyle lan kopya veriyor oha.Kağıdın bir köşesine 38 yazıp nasıl sonucun böyle çıkabileceğini düşünmüştüm.
Bulmuştum şunla şunu toplayıp sonucu bölsem okeydi.
“Çocuklar sorulara dikkat edin yoksa akşam babanızla boss savaşı yaparsınız”Hoca bunu dediğinde korkudan gözlerimi sınav kağıdına çevirip incelemiştim soruları tamam tamam doğru gidiyorum şu iki soruyu da yaparsam tamam.Doğru benim babam yok artık korkmaya gerek yok.
“Hocam adamın ayak numarasını neden sordunuz napcanız adamın ayağını.”Yağmur ne dion amk.“Hocam harbi bune”Soruya baktığımda adamın adına göre ayak numarasını bulun diyodu.
“Soruyu yapana 25 puan beleşten geliyor"
“Hocam bitti”Yağmur yarım saattir eziciya bove tennim diye söyleniyon nası bitirdin awk kızı.“Kuzi kuzi ya tennem”demişti yanımdan geçerken mal işte göt pezevenk.
“Başka bitiren varsa getirsin" demişti adımı soyadımı kontrol edip hocaya teslim etmiştim.
LAN FELİX YAĞMUR NAPIYONUZ
“Niye yumruk atıyonuz lan birbirinize”
“Kanka ben bunun yüzünden odaklanamadım”
“Banane Felix odaklansaydın”
Oflamış yerime oturmuştum.Yağmur beni arkadan ittiriyordu.Takmasam yapmaz diye düşündüm ama yumruk atmaya başladı.“Kanka jeongin nerde” dedi “hocaya 10 puan şiirini okuyordur" keşke bizede okusa PZĞSŞCĞX
“Şair olayım derken 10 puan dilenciliğine dönmüş pezevengler”
Yağmur bu aralar haklı olmaya başladı haa bişey var kesin.“Ulan sanki 40 yıldır arkadasız nerden biliyorsun”Demişti bizim Coni sins Yağmur.
Bir çoğu kişi sınavı götürdüğünde bir kaç kişi kalmıştı.Yağmur arkada karısıyla birbirlerini öpüyorlar.Felix kağıttan kurbağa yapıyo ben silgi ile uçlu kalemi evlendiriyorum çok zekiyiz ya maşallah
“Jisung kanka napcaz”diye sormuştu Lix yüzü asık görünüyordu.“Takma amk sonrakinde düzeltirsin”diyip umut verici gülüş sunmuştum o da karşılık vermişti.“Umarım yaparım”
...
“Gençler zil çaldı kağıtları verin”
Hocamız dediğinde bir kaç kişi eli titreye titreye vermişti kağıtları.“Yağmur karını bir rahat bırakır mısın?”demiştim çünkü kızı öpücüklerle boğmuştu.“Karım gayet memnun değil mi aşkım?” demişti karısına dönerek.“Gayet memnunum” demişti o da seviyorlardı birbirlerini yakışıyordular.
“Yağmur banada bulsana birini”diye umutla söylemiştim.Gerçekten şöyle beni sevecek kollayacak biri hiç mi yok? Minho'nun yanında durduğum sürece olmazdıda.“Hyung, Minho varya” dedi işte istemediğim şeyi dedi.“Koskoca mafya benimle mi sevgili olcak hah” diyebilmiştim.“Bilmem ama Minho sana açılmıştı belki hala seviyordur?” mantıklıydı beni sevmese bana açılmazdı.“Bana bak tenefüste buluş ve söyle” cesaretim yok ki yine ağır ceza verirse?
“Cesaretim yok”
“Var,yapmazsan daha kötü olur beni dinle sen” yapamam işte yapamam olmaz.“Hayır ya ona birşey olursa ya beni tek bırakırsa?”demiştim gerçekten insanın kalbi acıyordu.Ya gerçekten bırakırsa?
“Bırakmaz”
Bırakır her an birşey olursa sen kurtarmazsın Yağmur.“Yardımcı olacağım size” demişti bu sefer.Anlayamıyor mu beni?“Hatta gel şimdi gidiyoruz”Yakamdan tutup öğretmenler odasına götürüyordu beni.Yapıyor kesin bir şey olacak..
İçeriye girmişti bir kaç dakika beni bekletip yanında Minho'yla gelmişti.“Arka bahçeye gidiyoruz” dedi mecbur kafa sallayıp gitmiştik.Arkada bir banka oturtmuştu bizi.
“Noldu” demişti Minho.Anlayamıyor musun kalbimdeki ağrıyı? Yağmur ayağında ritim tutmuş başlamıştı konuşmasına.“İkiniz birbirinizi seviyorsunuz değil mi?” Minho'nun tepkisine bakmak için kafamı sağa dönzermiştim.Demişti 'hayır' demişti..
Peki tamam biraz pozitif düşünsem sorun olmaz.Yağmur Minho'nun yakasına yapışmış “Doğruyu söyle,bu seni küçük düşürmez”diyebilmişti.O da üzülmüştü kim üzülmezdi ki.Düşünün sizi kaçıran kişiyle yaklaşık 1 ay duruyorsunuz ama o size hala alışmamış en azından seviyorum diyebilirdi evet aşığım demesin seviyorum dese bu bile yeterdi.