elif falakayı yiyor

860 6 0
                                    

Elif'in ayakları falaka sopasına bağlandıktan sonra erkek arkadaşı Elif'in ayakların altından gıdıklamaya başladı, elif bağırsa da kimse duymuyordu,
M:-dur bekle daha neler var
E:-nolur yavaş olun
Falaka sopasını tutan kızlar sopayı iyice yukarı kaldırdı, elif hareket edemiyordu erkek arkadaşı eline ince uzun oklavayı alıp Elif'in 37 numara siyah ojeli bakımlı ayaklarının altında gezdirmeye başladı, tam vuracakken durup merveye kaç tane vuralım dedi merve de Özge'ye dönüp birşeyler dedi, 50 sopa özge 50 sopa merve 50 sopa da erkek arkadaşı vuracaktı, elif yapmayın diyeceği sırada ayaklarının altına ilk sopa indi onun için cok değişik bir histi çünkü ilk defa falaka yiyordu, erkek arkadaşı çok sert bir biçimde 50 sopayı vurduğunda elif bayılma noktasına gelmişti,10 dakika ara vermeye karar verdiler, elif ayaklarının acısı ile kivranirken bu defa eline sopayı Özge aldı falakayı erkek arkadaşı ve merve tutuyordu, ilk sopayı cok yavas vurdu ilk 20 sopada giderek hızlandı 40. Sopaya geldiğinde elif falakadan zevk alıp ıslanmaya başladı özge falakayı bitirince sıra merveye geldi, merve Elif'in ıslandığını farketti, falakaya başladı ilk sopayı vurduğunda elif daha da çok ıslandı, merve bir anda hızlanarak 20. Sopaya kadar hiç durmadan sert bir şekilde vurdu, elif zevkten boşalmak üzereydi, merve 20. Sopada 5 dk ara verdi ardından Elif'in ayaklarını kızartmaya başladı 40. Sopaya geldiğinde Elif'in boşaldığını farketti tüm gücüyle vurmaya başladı elif artık ayaklarının altına inen sopaları hissetmiyordu, merve 48 sopaya geldiğinde sopa Elif'in ayaklarının altında kırıldı son iki sopayı da vilada sopası ile vurduktan sonra Elif'in ayaklarını çözdüler ve Elif kızmasın diye özge ve merve evden gittiler elif ayağa kalmaya çalıştığında kalkamadı erkek arkadaşı onu kucağına alıp banyodaki küvete kadar götürdü. Küvete oturtup ayaklarına masaj yaptı daha sonra ayaklarınï birleştirip footjob yaptı bu sirada elif falakadan zevk aldığını ve tekrar istediğini söyledi ve erkek arkadaşı özge merve ve elifi falakaya yatırmaya karar verdi (onun hikayesi daha sonra gelecek)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elif'e FalakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin