A vy znovu usínáte, doléhají na vás starosti přítomného dne, a děsí vás představa co se bude dít následně.
Příšery pod postelí jakoby se najednou probudili, vnímáte každé bludy které se objevují před vašima očima vždy, když se je pokusíte zavřít, tichý zvuk ozývající se z kuchyně.
Slyšíte tlukot vlastního srdce, zrychlený dech, je vám mdlo.
Přitáhnete si deku přes hlavu v milném domnění, že vás ochrání, že ze sebe najednou otřepete všechno to zlé a zustanou jen dobré věci.
Ale to je chyba a vy to víte.
Přejete si zavřít oči a představovat si krásnou, rozkvetlou louku plnou motýlu. Přejete si být na jiném místě, za jiných okolností a být někým jiným.
Někým, kdo se nebojí, statečným, plnohodnotným člověkem.Ale pak si najednou vzpomenete, že i vy jste bývali bezstarostným člověkem kterého nic nerozhází, mysl i usměv vám pohasnou v okamžiku, kdy vám dojde, že tohle všechno je minulost.
Čelíte samy sobě. Neuvědomujete si to. Nejsou to žádné příšery pod postelí, neexistují žádné starosti. Ale existujete vy. Není to snad kapitola sama o sobě ?
Jen vy tvoříte bludy, které výdáte v temném světle, jen vaše mysl vytváří podivné uzlíčky smutných vzpomínek, to jen vy si podvědomě vytváříte děsivé zvuky vycházející z kuchyně.Nadechněte se, zapátrejte v mysli. Vzpomeňte si na starého pána který se na vás usměvně díval z lavičky.
Vzpomeňte si na paní, která vám pomohla posbírat drobné, když vám při nákupu popadaly po zemi.
Vzpomeňte si na rodinu s velkým počtem dětí, která vás pustila do výtahu před nimi, jen abyste se cítili pohodlně.Všechno tohle jsou maličkosti, které nevidíte protože bojujete samy se sebou, zahrabaní hluboko pod povrchem, uzavření v poklopu vlastních starostí o kterých druzí nevědí.
Vyjděte z téhle bubliny, uzavřete tento poklop a nechte pruběh jiné části ve vás.Už neslyšíte vlastní tlukot srdce. Ani myšlenky.
Protože usínáte při vzpomínce na ty malé usměvné věci, co se vám staly. A uvědomujete si jejich velkou váhu.Všímejte si maličkostí, bude se vám lépe usínat.
ČTEŠ
Fall asleep. [CZ - shortstory]
Ficción GeneralJednodílný příběh na téma, jak si za všechno můžeme samy.