9

100 9 7
                                    

Uzun süre oldu ama artık bu kusurumu göz ardı edeceksinizzz okul yüzünden anca ve de yazım yanlışları varsa şimdiden kusura bakmayın iyi okumalarr

Gem❤️
Derste neden yanıma oturdun?

💙
Rahatsız mı oldun?

Gem❤️
Yok,
Tam tersi
Fazlasıyla arzuladım.

💙
Sapık mısın
Düzgünce oturuyordum

Gem❤️
Düzgünce mi?
Ders boyu elin dudaklarındaydı
Öpmemek için nasıl zor durdum biliyor musun?

💙
Alla alla
Sen en ufak hareketimle böyle
olacaksan işimiz zor

Gem❤️
Senin her hareketine azıyorum.

💙
Oha
Hoşt
Azgın köpek

Gem❤️
Bunu tüm ders elini dudağında
tutan mı söylüyor?

💙
Bu kadar azacağını bilseydim
daha fazlasını yapardım

Gem❤️
Fourth, seni her an sikmeye
gelebilirim.

💙
Kapım sana her zaman açık
hodri meydan.

Gem❤️
Geliyorum. *Son görülme 6.45*

💙
Bekliyorum
*Gönderildi*

Gemini evlerimiz pek uzak değildi
en fazla iki saat sonra zilim çalmıştı.

Kalbim küt küt atıyordu, oturduğum kanepeden ayağa kalkıp üstümü başımı düzelttim, yüzüme küçük bir tebessüm yerleştirip kapıya yöneldim.

Karşımda Gemini nefes nefese kalmıştı eğilmiş elleri diz kapaklarının üstünde kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

Benim yüzümde ki tebessüm git gide küçülüyordu, telaşla ne olduğunu sordum.

"Ya amına koyim bir kedi kovaladı!" Demesiyle kahkahayı bastım. "Kediden mi kaçtın sen!!" Daha çok gülmeye başladım Gemini hala bana tip tip bakıyordu.

"Fourth! Gülmez misin artık!"
"Köpek mi bu!? Kovaladı kaçtım diyor bide!!" Ben gülmeme devam ederken kapıyı araladım sol elime içeriye davet ettim, Gem bana tip tip bakarken gülmemek için yanaklarımı ısırdım.

"Fourth, sikicem şimdi seni." Alçak bir ses tonuyla konuşunca susup salona ilerledim Gem yanına oturdum.

"Sapık."
"Onun için gelmedim mi zaten?"
"Hayır, konuşmak için geldin.
"Sen öyle san." Sessiz ve o kalın sesiyle konuştu.
"Sapıklaşma! Yürü yemek yapalım o kadar koştun yorulmuşsundur!" Dedim, gülerek mutfağa ilerledim Gemini arkamdan "Fourth!" Diye bağırdı sonra o da arkamdan geldi.

"Sen hala gülüyor musun!?"
"Asla!-" Kelime'mi bölen Gemini bir anda arkamdan sarılması oldu, vücudunun sıcaklığıyla nefesim kesilmişti resmen.

"Yavaş, hayvan." Söylediğim'den bir kaç saniye bile geçmeden daha sıkı sarıldı ve boynuma sıcak dudaklarıyla sert bir öpücük kondurup beni kendine çevirdi.

"Gemini!"
"Efendim güzelim?" Güzelim demesiyle donup kalmıştım, terlemiştim. Ben cevap vermeyince Gemini gözleri gözlerimden ayrılıp dudaklarıma kaydı, sağ elini belimden yavaşça yukarıya çıkarıp boynuma sabitledi.

"Ah, vücudun sıcacık ama ellerin
çok soğuk!"
"Fourth, şuan o kadar güzel
görünüyorsun ki..."
"Sapıkça düşüncelerinizi benden
uzak tutunuz." Dediğimi yok sayarak dudaklarını dudaklarıma yaklaştırmaya başladı. Bende ellerimi boynuna dolayıp ilk hamleyi ben yaptım.

Dudaklarına yapıştım. Gemini şaşkınlığı çok uzun sürmemişti boynumda ki elini belime indirdi ve kendine bastırdı, bu hareketi yüzünden ağzımdan boğuk bir inleme çıktı ama o kadar sert öpüyordu ki geri de çekilemedim... Durmaksızın, dudaklarımı yemek ister gibi öpüyordu bir yandan da elleri belimde geziyordu.

Sonra yavaşça boynuma indi, ıslak dudaklarıyla boynumu öpmeye başladı yavaş yavaş da olsa hızlandı. Ve şuan boynumun kan topladığın yemin edebilirim!

Ablanız eskimiş kısa oldu ama
bununla idare edin artık😔

Lemon scented love×(Bxb)/GeminiFourthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin