A Főgonosz Felfedi Álarcát

8 1 0
                                    

Orbi pov:
Kiléptem a busz kitáruló ajtaján. Elem tárult a csodálatos hegyvidékes Szlovákia, a Kárpátok egyik gyöngyszeme (a csodálatos Magyar Birodalmi Királyság után talán a legszebb). A domborodó hegyek rögtön Buzz izmos karjára emlékeztettek. A gyönyörű, kék vizű dunaszakasz a szemeire. A ragyogó nap a ragyogó mosolyára.
Egy hangot hallottam magam mellől, mire megráztam a fejem és visszacseppentem a valóságba.
-Hát nem gyönyörű, Miniszterelnök úr? - kérdezte Geri.
-De - sóhajtottam. - Gyönyörű...
Hamarosan egy magánhelikopterbe szálltunk át, és úgy haladtunk úticélunk felé.
-Khm-khm - köszörültem meg a torkom. - Megtudhatnám, hova megyünk?
-Ó, őfelsége - hajolt meg Geri - Egy titkos erődbe, vár ránk a segítség, de egyelőre nem mondhatok többet.
Geri nagyon sejtelmes. Nem tudom, mit forgathat a fejében. Még mindig nem tudom, hova megyünk? És ki ez a titkos megmentő? Azt hittem, válaszokat kapok, de csak egyre homályosabb az egész.

Lightyear pov:
Hosszas utazás után végre megérkeztünk Szlovákiába. A buszból kiszállva külön-külön hármasával páncélozott autókba szálltunk. Én két idősebb tudóssal kerültem össze. Űtközben beszédbe elegyedtem velük.
-Üdv, uraim. Mit gondolnak a helyzetről?
Nem kaptam választ, átnéztek rajtam. De én nem adom fel ilyen könnyen, nem tudom elviselni, ha ignorálnak.
-Elnézést??
-Iz der eni kvescsön? - kérdezett vissza az egyik ingerülten. Ekkor jöttem rá: nem beszélnek a magyar hon csodás nyelvén. Én viszont sajnos nem értek angolul, csak németül.
-Spriszct du dojcs? - értetlen tekintetük elárulta; nein, sie spretyen dojcs nikt. Úgyhogy ennyit a velük való kommunikációról. Ők viszont egymással nagyon jól elbeszélgettek, egyfolytában gyanúsan, engem rosszallóan méregetve susmorogtak. Akárhogy is, rossz előérzetem van velük kapcsolatban.

Lázár pov:
Apró szlovák utcákon sétáltunk. Gulyás vezette a menetet, én szorosan Viktor mellett mögötte, körülöttünk a páncélos testőrök.
-Miniszterelnök úr, minden rendben? - néztem Viktorra, aki látszólag nagyon el volt merülve a gondolataiban.
-Micsoda? - nézett értetlenül.
-Azt kérdeztem; mindnek rendben?
-Ja, igen, persze. Csak lenyűgözött... Szlovákia.
Látszott rajta, hogy nem mond igazat. Valami nyomja a lelkét.
-Ide figyeljen, Viki - bátor lépést tettem, kezét két kezem közé fogtam. - Nekem bármit elmondhat. Bennem megbízhat.
-Hallgasson már el, János - szólt hátra Gulyás - Ne zaklasd a miniszterelnök urat.
Rosszallóan elengedtem Orbán kezét és visszafordultam magam elé.
Ez a Geri akkora a geci! Nagyképű, felfuvalkodott hólyag! Azt hiszi, ő közelebb áll Viktorhoz, mint bárki! Pedig nagyon téved!

Putyin pov:
-Császárom - szólt a csicskám. - A magyar miniszterelnök, hogy is hívják, Orbán Viktor, megérkezett Szlovákiába.
-Nagyon jó - bólogattam. - Nagyon jó.
-Elnézést az illetlenségemért - csicska csak nem hagyott békén. - Megkérdezhetem, hogy miért fontos ez?
-Jaj, csicska. Te ezt nem értheted - raztam meg a fejem. - Orbán Viktor terve, a tevék Marsra való telepítése, hatalmas lehetőség lehet számomra, egy óriási lépés a világuralom felé. El fogom csábítani és ráveszem, hogy segítsen nekem... Senki sem állhat az utamba!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Galaktikus Szerelem /Orbán Viktor x Buzz Lightyear/Where stories live. Discover now