20:41

65 13 4
                                    

"Ne"

"Böyle vakalara sıkça rastlıyoruz, böyle zamanlarda yapmanız gereken tek şey Minho Bey'in yanında olmak ve yaşadığınız şeyleri tekrarlatıp ona hatırlatmak."

Michae şaşkınlıkla yeni idrak ettiği bilgiyle doktorun yanına ilerledi.
"Ya hafızası hiç yerine gelmezse!"

Doktor gülümseyip sakinleştirmeye çalıştı "Merak etmeyin, kafasına yediği darbe kalıcı hafıza kaybı yaşatacak kadar sert değil, o yüzden oldukça şanslısınız."
_____________________________
1 saat sonra

"Sen bana karışamazsın! Tamam, sustum sustum ama yeter. Ben ona aşığım, hemde sırılsıklam, küçüklüğümden beri bu böyle. Ve bu değişmeyecek. Ben onun yanında duracağım."

"Ve ben, senin o 'sırılsıklam' aşık olduğun adamın aşık olduğu kişiyim, yani karışırım. O seni sevmiyor artık, onu bırak ve git, onun yanında durunca iyilik meleği olduğunu falan mı sanıyorsun?"

"Hayır dedim!"

"Git diyorum! Minho içerde, onunla ilgilenmem gerekiyor, bırak ve git."

Michae yüzünü buruşturup bir iki adım uzaklaştı. "Bir gün Minho bana aşık olacak, seninle yaşadığı sadece bir heves. O zaman da ben sana git diyeceğim."
Dedi ve göz devirip hastane çıkışına doğru yürüdü. Jisung ise ona aldırmadan hemen yanında olan kapıyı açtı ve odaya girdi. Minho yatakta boş boş duvarlara bakıyordu.

Jisung gülümsedi bu haline. Yüzünde oluşan kızarıklıklar ve kabuk bağlamış yaralar onun bu çekiciliğini gram bozmuyordu.

Minho onun geldiğini fark edince gözlerini ona sabitledi.
Konuşmuyor, masum gözlerle Jisung'u izliyordu.

"Çok korktum, aradım, yazdım sana, cevap vermedin. Evine gittim, yoktun. Neyseki, iyisin şu an, Tanrıya şükür."
Koltuğa oturdu ve ellerini Minho'nun ellerinin üstüne koydu. Ama Minho çekinircesine çekti ellerini.

Elleri boşta kalan oğlanın çatıldı kaşları, biraz kalbi mi acımıştı ne.

"Ben gerçekten hiç bir şey hatırlamıyorum."

"Biliyorum... biliyorum. Ama merak etme, hatırlatacağım sana, hemde en güzel şekilde."

________________________________

kocagayasireti

eskibirgayimhanim
BENI HATIRLAMIYOR

changminnie
KIM
minhomu

eskibirgayimhanim
EVET ARABA KAZASI GECIRMUS

changminnie
NEUEUEUEUUEUEU

soyeonn98
NE

shushushuah
NE

suuuno
OHA CIDDIMI

eskibirgayimhanim
saka yapar bir halim mi var
of cok korktum
ama sukurki iyi su an

soyeonn98
OHA ABI
o sana geliyordu
gelirken mi oldu

eskibirgayimhanim
evet
simdide darbeye bagli olarak hafiza kaybi yasiyor iste

shushushuah
ee simdi nolcak

changminnie
ne mi olacak
tabikide hafizasini yerine getirmeye calisacak

eskibirgayimhanim
aferin lan changbin
ilk defa beynini kullaniyorsun

suuuno
ya onu gecte
nasil hatirlayacak ki
hafizasi nasil yerine gelicek

eskibirgayimhanim
ha evet
ona oyle bir hatirlatacagim ki bir daha unutmayacak

hyunicinejinkacmis
OHA MINHO KAZA MI GECIRMIS
ENISTEMMMM

changminnie
gunaydin gerizekali

suuuno
ya  nasil hatirlatacaksin iste

eskibirgayimhanim
ikimiz icin bilet aldim
osakaya
eski mahallemize
o sakura agaclarinin susledigi guzel banklara oturtacagim onu
Hatirlamamasinin imkani yok

old neighborhoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin