(bunlar ne ara oldu bilmiyorum ama manit oldular ya, onlar bulusup her seyi ciddilestirdiler bir hafta gecti bunun ustunden ama yazmicsm piclik olsun)
Liva, kıyafetlerini giyinmiş ve İrfan'ın evine doğru ilerliyordu. Eve geldiğinde direkt zile bastı. Kapıyı tahmin ettiği gibi de İrfan açmıştı. İrfan hemen kollarını ne ara olduklarını bilmediği sevgilisinin beline sarmıştı.
"Geç bakalım içeri."
Livakovic hiç konuşmuyordu. İrfan ise onun aksine çok heyecanlı gözüküyordu. İçeri geçtiklerinde İrfan onun arkasından ilerleyip odasını gösterdi. Beraber İrfan'ın odasına geçtiler.
"Ben de tek yaşıyorum işte ailem ile yaşamıyorum."
"Hmm, iyi."
"Film izleyelim mi?"
"Sen ne istersen."
İrfan'ın yüzü düşmüştü. Ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledi. Ellerini mutfak tezgahına yasladı ve gözlerini kapattı. Kendi kendine konuşmaya başladı, ama sessizce.
"Beni kullandığını biliyorum. Tepkilerinden anlaşılıyor zaten. Aptal İrfan, salak İrfan. Tam bir salaksın İrfan."
Sol eliyle başı ile saçının ortasında bir yeri ovdu. Başına ağrı girmişti fazlaca düşünmekten. Su içip odasına geri dönecektiki mutfağa ilerleyen sevgilisi (?) ile çarpışmıştı. İrfan onun belinden tuttu.
"Ne oldu Liva?"
Liva onu nazikçe omuzlarından ittirmişti. İrfan hemen çekildi.
"Bir şey yok, sana bakmaya geldim."
"Tamam gel odamda oturalım."
Beraber odaya geçtiler. İrfan yatağın bir köşesinde, Liva ise diğer bir köşesinde oturuyorlardı.
"Liva."
"Hm?"
"Sen beni gerçekten sevdiğine emin misin?"
Liva, İrfan'a baktı önce. Ne deseydi ki? Yalan mı söyleseydi? Sevmiyordu onu. Sevmediği hâlde onun ile beraber olursa da onun canını daha çok yakacaktı ve bunu biliyordu.
"Ben cevap alamadım?"
Bir an da da hayır, sevmiyorum diyemezdi ki.
"Seviyorum tabii ki de. Sevmez olur muyum? Çok seviyorum hem de sevgilim."
İrfan, Liva'nın yanağından öptü. Henüz dudağından öpecek kadar cesareti yoktu. Liva'da yalandan gülümsemişti. İrfan, inandı Liva'nın ona olan sevgisine. İrfan kendisininde dediği gibi, gerçekten tam bir aptaldı. Liva'nın gözlerindeki sevgisizliği göremeyecek kadar aptaldı İrfan...
...
Bu bolumden cikarcagimiz ana fikir İrfan tam bir aptalİnsallah simdi toparlayabilmisimdir, iyi aciklamisimdir
Normalde duz yazi yapmicaktim ama acidim aklimada hic bisey gelmedi
Neyse bb