6#CVO

68 10 2
                                    

En başta bu bölümün bir resimi yok onun yerine peraşkım var

PERA-Sensiz olmaz


*-*-*-*-*-*-*

Sabah gözümü Çok güzel güneş ışığıyla açtım. Dün yaşadıklarım beni baya yormuş uymalı çünki saat 13:55 normalde 8 en geç 9 da kalkan ırmak saat 2 de kalmıştı.

Odaya bir göz attığımda bu odanın berkenin olduğunu anlamıştım bi kerede kavgadan sonra beni kendi evime kendi odama bıraksalar nolurdu sanki? Her neyse odadan çıkıp salona girdim salonda uyuyan berke ve aleyayı görünce az da olsa beni gülümsetmişti berkenin evinde sadece 1 tane yatak vardı ailesiyle yaşamayı bırakmıştı. Onları uyandırmamaya çalışarak ayakabalrımı giydim ve dışarı çıktım. Sokakta yavaş adımlarla yürürken telefonuma mesaj gelmesiyle durdum. Çünki ben YÜRÜRKEN , veya ARABADA hiç bir şey okuyamam onun için durmam/durması lazım. Telefonumu alıp okumaya başladım. Bu kayıtlı bir numara deyildi.

05..........

Arkana bak cadoloz ;)

Cadolozmu yok artık berkay buraya kadar gelmemiştir deyilmi? Arkamı döndüm ve evet Berkay buraya kadar gelmiş. Onu görmemiş gibi davranarak yürümeye devam ettim ama yine mesaj sesiyle durdum.

05..........

Unutma cadoloz yarın kamp var ve sen listenin en başındasın, Ayrıca beni görmezden gelme çünkii ben görünmez deyilim!

Uha bana ünlem koymuş namısız. Arkamı döndüm ve arabasına doğru yürümeye başladım. Önünde durdum.

"Beni önemsiyormuş gibi yapmayı kes artık."

"Gibi?"

"Evet gibi"

"Gibi? Nerden biliyosun belki önemsiyorum?"

"HAHAHAH. Güldürme beni beni kimse önemsemez ailem bile"


BERKAY


"HAHAHAH. Güldürme beni beni kimse önemsemez ailem bile" Ona şu anda keşke benimde en azından beni önemsemeyecek bir ailem olsaydı cadoloz.

Ve evet, Evet seni önemsiyorum.......

IRMAK

Bir kaç dakika bana öylece baktı sadece baktı.. sanki bana bişeyler söylemek istermiş gibi ama bu söyliyicekleri kesinlikle kötü bir şeydi. Zaten üzgünüm dahada üzülmek istemiyorum.


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Sabah uyadığımda saat daha 5:30'du. buda benim için kısa bir zamandı saat iki'de tam okulun önünde olucaktık. Geç kalanlar affedilmiyicekti. Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım kısa bir duş aldıktan sonra kendimi bornozla yatağa attım saat 6'ydı Üstüme bir bol t-shirt altıma kısa yırtık şort. Bavulumu çıkartım içine 1 haftalık kıyafet koydum. saate baktım. 7:30 daha çok var ya iki yee. Aşağıya inip selam vermeden tıkınmaya başladım. Birazcıkda televizyon izledim. O sırada telefonum çaldı

Arayan

Bebeberke

"Alo?"

"Alo?"

Cadoloz ve ÖküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin