7#CVO

68 9 3
                                    

"S-s-Senn?" Karşımda berkayı görünce bir an afalladım. Hiç ses çıkarmadan yanıma gelmeyi nasıl becerdi?

"Irmak"

"Hııı?"

"Irmakk"

"Ya ne var en başta ödümü bokuma karıştırıyosun sonra ırmook ırmook diye söyleniyon?"

"Şarkıyı... Çok güzel söyledin"

"Saol?"

"Sen beni nasıl biri olarak düşünüyosun?"

"Esrarengizzzz"

"HA-HA Gerçekten?"

"Ya bak harbiden çok anlaşılmaz birisin ne bilim böyle aslında hoş tatlı çocuksun elini sallasan bütün okuldakilerle çıkabilirsin."

"Sana hayatımı anlatsam bana nasıl tepki verirsin hem neden anlaşılmaz olduğmu anlarsın"

"Tamam" dedim ve yere bağdaş kurarak anlatmasını bekledim

"Ben 13 yaşındayken ailem trafik kazasında öldü kimseye bağlanamadım, Kimseyi sevemedim her seferinde acaba aileim katili bunun yakınımıdır diye düşünmeden edemedim. Bütün hayatımı o katili bulmak la ve birisinine güvene bilirmiyim? diye düşünmekle kaldı. Hayatımda sadece ben ve gitarım olduk. Kimseyle çıkmadım ama yakışıklılıımdan dolayı ya yavşak olarak bilindim yada artist. Ama ben hiç biri değilim ben ailesini kaybetmiş hayattan soğuyan benim." Ağlamamak için göz yaslarımı tutsam bile dayanamadn ağlamaya başlamıştım. Hemen ona sarılarak içimdek acıyı durdurmaya çalıştım. Benim ailemi böyle bir şey olsa sanırım dayanamazdım intahar ederdim.

"Hiç intahar etmeyi düşündümü çünki ben olsam hiç dayanamam"

"Evet" dedi ve bileğinden sırtına kadar olan jilet ciziklerini gösterdi."

"B-berkay"

"Efendim cadoloz"

"Senin için çok üzüldüm ODUN.."

"Sakın benim için üzülme çünki ben bile kendm için üzülmedim hemde hiç bir zaman"

"Hava çok karardı ve üşümeye başladım berkay. Kampa dönellimi"

"Yolu biliyormusun"

"Sen?"

"Evet?"

"Tamam sen önden yürü ehihieihi"

"Hahhahaha tamam cadoloz"

"Ve bana cadoloz demeyi kes tımamıı"

"Tımamm" Kampa girmek üzereyken berkay kolunu omzuma doladu çünki artık donuyoruz yaaa.

Donuyoruz abeyyyyyyyyyyyyyy. Dondumm dondummmmmmmmm

"Dondum abeyyy"

"Sonrada kilotmu oldun?" diye iğren bir espiri yaptı berkay

"Hahahaha seni pisliğğğkk"

"Haahhahaha"

"Seni kokmuş atlet"

"Hakareet bakarmısın yaa Cadolozzz"

"EHUHOHOH"

"Hahaha cadolozdu abaza oldu"

"Yaaa ne demessinn"

"Yooaa ne demessinn"

Önde gelen aleyna beni görünce hemen bana doğru koşmaya başladı.

"Irmağğkkkkk kaybolmamışsınnnnn"

"Ne kaybolcam lann"

"Ya geriziklaı insan bi hibir virir dimi gibiriioruz burda!"

Cadoloz ve ÖküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin