"Abang...macam mana lah ya kehidupan anak kita sekarang? Saya risau lah budak tu.." Mengadu Angela dengan mengeluh. Kepala dilentokkan dibahu Andres
"Dia okay tu..jangan fikir sangat darling..." Pujuk Andres dengan tangan naik mengusap kepala isterinya.
"Saya bukan apa abang...dia baru saja jadi isteri orang. Saya takut dia tak pandai nak urus suami dia" Angela mengadu lagi dengan mencebik.
Tergelak kecil Andres melihat wajah isterinya itu. Comel!
"Darling nak telefon dia sekejap? Abang call ya? Dah jangan cebik cebik. Potong bibir tu karang" Kata Andres dan mengambil telefon nya di atas meja kerja nya itu.
"Yey!"
Tut..tut...
"Hello?" Teruja Angela apabila Arianna mengangkat telefonnya.
"Eh? Mummy! Ingat kan daddy tadi...hehe"
"Anna sihat? Rindu pula mummy kat anak sulung mummy ni"
Andres di sebelah Angela hanya menggeleng kecil melihat isterinya yang seperti ingin menangis. Baru berapa hari anak tu jadi isteri orang. Dia dah kacau! Hahaha
"Sihat my. Mummy sihat? Daddy? Rina?"
"Jarang lah kami tak sihat! Sentiasa sihat!!"
"Macam mana jadi isteri orang? Okay ke Anna?"
"Alhamdulillah mummy. Semuanya okay!"
"Syukurlah...mummy risau sebenarnya tentang Anna. Sebabtu lah daddy kasi telefon suruh telefon Anna"
"Ouh...tak apa my. Anna okay saja kat sini! Jangan fikir banyak ya mummy? Jaga diri jaga kesihatan semua.."
"Nanti balik la ya? Kita shopping!"
"Esok lah my? Esok Ad cuti!"
"cuti? Bukan baru habis cuti ke?"
"Hehe...biasalah dia kan boss? Sesuka hati je dia nak pergi ke tak..."
"Bertuah punya budak...okay lah. Ni mana Ad?"
"Ada ni hehe. Tengok doremon!"
"Doremon?!!!"
"Jangan jerit my! Anna yang ajak dia tengok!"
"Astagfirullah Anna...di ajak suaminya tengok sekali cerita favorite you tu?"
"Tapi...dia pun tengah kusyuk sangat ni!"
"Hm...dah lah! Lewat dah ni, selamat malam Arianna Annalie. Iloveyou princess mummy daddy"
"Goodnight too mummy daddy!"
Tut..tut...
"Dah puas ya sembang dengan Anak darling tu?" Tegur Andres dan menjeling lembut. Kepala disandar ke kepala katil.
"Hehe! Okay dah boleh tidur lena!" Teruja Angela dan terus menarik lengan Andres untuk berada di atas tilam dan dijadikan bantal kepala.
"Darling sembang apa dengan Anna?" Tanya Andres sambil menarik isterinya kedalam pelukan.
"Abang tahu tak! Budak bertuah tu heret Ad sekali tengok cerita favorite dia!!" Ujar Angela bada sedikit kuat. Tangan naik memeluk pinggang suaminya.
"Biar dia, janji suami dia layan perangai budak budak dia. Tak beza pun dengan darling...darling pun sama je macam Arianna" Selamba Andres.
"Ish abang ni!" Marah Angela manja sambil menepuk perlahan dada suami nya.
"Dah. Jom tidur. Lewat dah ni" Angela hanya angguk dan makin kelamaan dia dibuai mimpi dengan dodoi suaminya.
YOU ARE READING
HIS NAME : ARASH
Romance𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐫𝐚𝐬𝐡 & 𝐀𝐫𝐢𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐀𝐧𝐧𝐚𝐥𝐢𝐞 𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟 WARNING ‼️ ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐢𝐬 𝟏𝟎𝟎% 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐠𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐦𝐲 𝐨𝐰𝐧 𝐛𝐫𝐚...