uzun zamandır bölüm atmıyordum umarım bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar diliyorummm>333
______________________________________Yüzüme güneş çarptığı için uyanmıştım, uyandığımda aniden dün ne olup bittiğini hatırladım.
Siktir, ben başımı göğsüne yasladığımda, ve beni hırkasıyla sardığında uyuya kalmış olmalıyım.
Gözkapaklarım yapışmış birbirlerine, ve odadaki çiğ ışık gözlerimi kapamaya zorluyordu.
Gözlerimi açtığımda evimde olmadığımı anladım ve nerdeyim diye kendimi sorguladım.
"Hassiktir, okul var saat kaç! nerdeyim ben? okula gitmem gerekiyor!"
Okulum vardı ve ben eşyalarımın bile nerde olduğunu bilmiyordum. Hemen yataktan kalkıp kapıyı açmaya yöneldiğim sırada Taehyung çıktı karşıma...
"Jungkook uyanmışsın, gel kahvaltı yaptım beraber yiyelim."
Ne? neyin kahvaltısından bahsediyor bu, okula geç kalacağız.
"Taehyung! okula geç kalacağız, hazırlanıp çıkalım. Hem biz nerdeyiz."
Taehyung bana bakıp gülümsedi. Çok güzel güldü...
"Jungkook birincisi burası benim evim kötü hissettiğimde, ailemin yanında olmak istemediğimde, yalnız kaldığımda, evden çıkıp buraya gelirim."
Ailesinin evinde uyuyor, kalkıyor, yemek yiyor. Neden bi' ev daha ihtiyaç duyasın ki?
"Ve ikincisi bugün cumartesi okul yok..."
Sesi çok kısık çıkmıştı. Cümlesini bitirdikten sonra öksürdü, boğazı ağrımış olabilir.
Doğru bugün cumartesi okul yok. Aptal kafam, bunu nasıl unuturum.
"Doğru Taehyung üzgünüm unutmuşum"
Taehyung bana güldü, tabi bu aptal kafamla kim gülmezki? sonra konuşmaya başladı.
"Hadi o zaman, gel yemek yiyelim."
Tamam dermişçesine kafamı salladım, normalde kahvaltıyı sadece okulda yada kendim yaparım, bu biraz beni değerli hissettirdi...
"Jungkook üşüteceksin, kıyafet vereyim öyle kahvaltı yapalım."
Dün ikimizde yağmurda kaldığımız için, ikimizde ıslanmıştık. Eve geçtiğimiz de beni uyandırmak istemedi herhalde...
Taehyung dolaba doğru yürüyüp, dolabı açtı. Dolaba baktığımda en üst rafta bi' kutu vardı, içinde çok fazla ilaç vardı. Neden bu kadar fazla ilaç kullanıyor olabilir ki?
Kıyafet çıkarıp bana uzattı, bende uzattığı kıyafetleri aldım. Bana kazak ve eşofman verdi.
"Hadi, giyinde yemeğe başlayalım. Senle konuşmak istiyorum."
Asıl ben senle konuşacağım, dün boynun kan içerisinde'di. Ve büyük bir darbenin ardından morarmıştı, neden olmuştu böyle bir şey? kim vurmuş olabilirki?
Taehyung sırıtarak, odadan çıktı. Ben ise verdiği kıyafetleri giymeye başlamıştım...
Giydiğimde odadan çıktım. Eşofman bana çok iyi gelmişti, fakat kazak çok büyüktü. İçerden yüksek ses ile Taehyung bağırmaya başladı.
"Bitirmiş olmalısın gel, salonda yiyelim."
Sesin olduğu tarafa gittim.
Salona geldiğimde Taehyung'u gördüm. Yere masayı koymuş, masada'da iki tane tabak ramen vardı. Tabakların yanında da, kaşık ve çubuklar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you own me -Taekook-
Teen Fiction"Seni kurtarmaya geldim küçüğüm, gir içime seni ısıtayım..." SEMETAE UKEKOOK