"İlk görevin bu Lavinya." dedi bana babam.Asker gibi yetiştirilmenin verdiği umutsuzluk ve heyecanla omuzlarımı dikleştirdim.
"Bu görevi sevmediğimi biliyorsun baba."
Ona asla boyun eğmezdim.Tetiklenen bazı duygular.
"Sevmek zorundasın Lavinya.Böyle yetiştirildik ve buna engel olamayız."
"Zamanında kendinizi savunsaydınız böyle olmazdı baba."
"Şuan bunu konuşmamız anlamsız."diye lafı ağzıma tıkadı babam.
"Öyle olsun baba."diye yanıtladım onu.
"Şimdi.O şerefsizin oğlunu öldüreceksin.Kendisini öldürsek hiç siklemez ölüm onun için kurtuluş yolu.Bu yüzden oğlunu öldüreceksin ve ona acı çektireceksin."diye emirler yağdırmaya başladı.
Seçim şansı var mıydı ki?Duygularımı elimden aldılar.Robot gibi onların istediklerini yapmaya kodlanmıştım sanki.
"Tamam baba."
"O da oğluna bu görevi veriyor.Biriniz birinizi öldürmek zorunda.Ölen olmayacaksın."
"Peki öldüren?"diye anlamsız bir soru sordum babama.Boş sorular,cart curt.
"Öldüren olacaksın.Şunu unutma kızım.Şuan gözünde acımasız birisi olabilirim ama eğer duygularına hakim olamazsan acı çekersin."
"Bu acımasız bir savaş mı baba?"
Cevabını bildiğim sorular soruyordum çünkü gitmek istemiyordum.Ayrıca ağzından laf alarak belki yıllardır bilmediğim şeyleri öğrenmek için çaba sarfediyordum.
"Öyle"
"Peki bunun suçunu neden biz çekiyoruz?Bana böyle biri olup olmak istemediğimi sordun mu baba?"
Bana anlamdıramadığım bir ifade ile baktı.Kahverengileri bilmediğim birsürü duyguyu veriyordu ve bunların iyi duygular olmadığını biliyordum.
"Uzatma Lavinya.Sadece sen ve oğlunun olduğu bir çatışma.Yanında korumaların yok.Hazırlıklı ol.Hoşçakal." diyerek beni uğurladı.Evin merdivenlerinden inip montumu giyip beremi taktım.
Kar yağıyordu. Sanki kar bu gecedeki değişeceklere yağıyordu.Sanki ilk kırıp kalp parçalarıma.
Yüzüme damlayan kar tanelerini izlerken düşünüyordum.Bu işin sonunda ne olacaktı?Çocukluk yaşımdan kalan bir yara izime baktım.
Hiç hatırlamıyordum bu yara izinin nedenini.Hatırlamama da gerek yoktu zaten.Hayatımda hiçbir işe yaramayacak bir yara iziydi.
Yani umarım öyledir.
❤️🩹
Selammm hoşgeldiniz💓.Bu benim yazdığım ilk kurgu amatörüm ve yazma dil anlatımı gibi konularda sorun varsa üzgünüm.Hatalarımı bana bildirirseniz sevinirim kitabı ona göre yazmaya devam ederim💌💌.Sonraki bölümde görüşmek üzere😚.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Ölüm Çiçeği
Teen FictionVerilen 2 görev, vakit 14 Aralık.Hislerine hakim ol tatlım.Hislerin seni yanlış yola götürecek. Lavinya,Ege,Nehir,Ata,Gözde ve Göktuğ.