Kardan adam yapıyorlardı.Yaşları bilinmez ama karla oynuyordular.Lavinya,yanında Nehir.Hava soğuktu ve ikisi de üşüyorduk.Nehir'in eldiveni yoktu ve üşüyor gibiydi.Lavinya Nehir'in ellerine dokundu.Soğuklardı ve soğuktan kıpkırmızı olmuşlardı.
"Ellerin neden kırmızı nehriy?"
"Arkadaşım söyledi laviyya.Prensesler üşürse elleri kızarırmış."
"Sen prenses değilsin ki.Sen cadısın."
Nehir'in gözleri dolmaya başlayınca yaptığı şakanın anlaşılmadığını anladı Lavinya.
"Şaka yaptım nehriy.Al bunları"diyerek Lavinya, eldivenleri Nehir'in minik,üşümüş ellerine bıraktı.
"Ama o zaman sen üşürsün."
"Ben cadı gibiyimdir.Hem Lavinya çiçekleri üşümez."
"Sen çiçek misin?"diye harika bir soru sordu Nehir.
"Bilmem.Öyleymiş"
Arabayı sürüyorum.Ama nereye?
Sessiz...kimse yok.Topuklu çizmelerimdeki adım seslerini duyuyorum.Gökyüzüne baktım.Ay kırmızıydı.Kanlı ay tutulması diyorlar sanırım.İlkokulum yok aklımda.Hoş,acımasız bir örgütteki hangi çocuğun eğitim şansı vardır ki?
Sanırım otoparktayım.Sessiz,kimse yok.Aradan birkaç dakika geçince sadece kendi adım seslerimin olmadığını fark ettim.Sert,ritmik ayak sesleri.Sanırım anladım.
Herşey başlıyordu.
Rahat koşabilmek için topuklu botlarımı çıkararak ters yöne fırlattım ve koşmaya başladım.Gördüğüm ilk engelin arkasında görünmemeye çalışarak yerleştim.Elimi cebime atarak silahımı aldım ve etrafa baktım.Görünürde kimse yoktu ancak adım sesleri gelmeye devam ediyordu.
Arkama baktım.Birisi vardı.Yüzüne dikkatlice bakmadım çünkü saçma yüz ayrıntıları yüzünden kurşun yemek istemiyordum.Gördüğüm kişi Akif'in kısaca babamın düşmanının oğlu olmalıydı çünkü bu karşılaşma için kullanıma kapalı bir yere seçmiştik.
Sessizce başka bir yere ilerledim.İlerlememi duyduğum silah sesi durdurdu.
Hadi bakalım boku yedik.
İlerlemek yerine artık koşuyordum.Ayaklarımda sadece Sünger Bob'lu çoraplarım olduğu için ses çıkmıyordu ve duyabileceğini sanmıyordum.
Bu otopark çok bilmediğim bir yerdi bu yüzden zannedersem çıkmaza girmiştim.Bana doğru ilerleyen adımların gölgesini görünce kalbim küt küt atmaya başladı.
Hayır Lavinya,ölmenin zamanı değil.Henüz yolun başındasın.
Tek çare olarak ceketimi çıkararak yine ters yöne attım.Başka tarafa dönsün diye.Ancak oğlu zannettiğimden daha zeki biriydi.Gölgesi buraya yaklaşmaya devam etti.
Etrafıma baktım.Başka çare yoktu.İçeriye bir beden girdiğinde bir şans kurtulurum diye düşmanımızın oğluna tekme atıp koşmaya başladım.
Şansıma tüküreyim ki bende olduğu gibi onun da silahı vardı.Bi an elim ayağım birbirine dolandı ve yere düştüm.
Evet,sanırım yolun sonuna geldik.
O beden tam dibimdeydi.Bana silah doğrultmuştı.Refleks olarak dirseğimle kendimi korumaya çalıştım.
1 saniye
Ses yok.
2 saniye
Ses yok.
3 saniye
4,5,6,7,8...
Tik tak
Gözlerimi açtım.Bana bakıyordu.Öldürmedi.Yaşıyorum.
"Lavinya?"
Tanıdıktı sanki.Hayır Lavinya,ismini biliyor diye ona güvenemezsin.
Tekrar kaçmaya başladım ancak kovalamıyordu.
Bu görevde birinin ölmesi gerektiğini hatırlayınca ilginç bir üşüme hissi geldi.Babam ne yapardı?
Cebimdeki çakıyı çıkardım ve ona doğru ilerledim.Kaçarken dikkat etmemiştim,gözleri kahverengi ve ela karışımıydı.
"Lavinya çiçeği Ege'de yetişir."
Ne?
Fazla tanıdık.
Hayır.
O değil.
O mu?
16 yıl öncesi...
"Yakala Ege!."
Ege'nin sabrının sonlarıydı çünkü ona rahat vermiyordu küçük cadı.Ege, Lavinya'yı durdurmak için tek yöntem olan Lavinya çiçeğini anlatacaktı.
"Lavin,biliyor musun sen aslında çiçeksin."
"Nasıl yani?"
"Ege Bölgesi'nde yetişen bir çiçek."Böyle bir şey yoktu.Tek bildiği Lavinya diye bir çiçek olduğuydu.Ama Lavinya ile uyumlu olmak için böyle bir şey uyduruyordu.
"Ama sen de Ege'sin.Ben sende mi yetişiyorum?"
"Sayılır."
Kafası karışmıştı.Ama boşverdi. Büyüyünce öğrenirdi.
Değil mi?
"Nasıl bir çiçek Ege?"
"Ölüm çiçeği."
...
Şuan
Hatırladım.Ama ona güvenmeli miydim?Sanırım aptal biri olduğum için yanına gitmeyi seçtim ama çakıyı bırakmadım.Yavaşça yanına ilerledim.
"Ege?"
"Tekrar karşılaştık ölüm çiçeği..."
💌
SELAMMM YİNE BENN.Açıkçası hoşuma giden bir bölümdü ama daha güzel yerler de gelecek ileride.NİAHAHAHAHAHHAHA.Neyse güzellerim sizi seviyorum yeni bölümü en iyi şekilde atmaya çalışacağım hepinizi öpüyorumm.❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Ölüm Çiçeği
Teen FictionVerilen 2 görev, vakit 14 Aralık.Hislerine hakim ol tatlım.Hislerin seni yanlış yola götürecek. Lavinya,Ege,Nehir,Ata,Gözde ve Göktuğ.