2. BÖLÜM

119 9 31
                                    

(Rusya'nın gözünden)

Almanımın gözlerini yavaş yavaş kapanıyordu. İzlediğimiz ya 5 yada 6. Filmdi. Omzumda bir baş hissettim ve gondugumde Almanya'nın güzel yüzünü gördüm. Nasıl bu kadar güzel olmayı becerebiliyordu?

Derken göz kapaklarımın ağırlaştığını hissettim.. Sonrası zaten bellidir. Oturur pozisyonda uyuduk. Ona açılmalı mıydım? Düşündüm.

~ sabah ~

(Almanya'nın gözünden)
Uyandığımda yanımda Rusya vardı. Biraz kızardım doğrusu. Onu seviyor muydum?

Ona bakıyorum, onun gözününün önüne düşen beyaz saçlarına, mavi gözlerine, beyaz kırmızı ve lacivert tenine... Yapabilirmiydim kendime... Babamın düşmanının çocuğu.

Galiba dalmışım onu izlemeye, 10 dakika sonra anca kendime gelebildim. Ayağa kalktım.

(Rusya'nın gözünden)
Gözümü ilk açtığımda Almanya karşımda bana gülüyordu. Nedenini anlamıştım. Ben yayılmıştım koltuğa, (yani oturuyor ama yayılmış şekilde) bu halimi fark ettiğimde biraz utandım ve:

"Ne var yani?" Dedim. Almanya sırıttı ve:

"Hadi ama acikmadin mı?" Dedi. Ben normalde çok geç kahvaltı yaparım ama bu alman için erken yapicam. Kahvaltıyı birlikte hazırladık.

Yemekten sonra

°
°
°

Almanya işlerinin olduğunu söyleyip evden çıktı.

Onu sevdiğimi anlamamış mıydı?

Gerçi sizinde babaniz sevdiğiniz kızın babasının ölüm sebebi olsaydı yinede severmiydiniz onu?

Bilemiyorum. O gidince boşluğa düştüm. Biraz votka içtim.

(Türkiyenin gözünden)
Bu kız beni deli ediyor! Önümde duran Yunanistan'a bakarken bunları düşünüyordum.

İkide bir bana;

"Bunu mu giysem yoksa bunu mu?" Diyor.

En sonunda lacivert bir elbise gösterip:

"Bu sana çok yakışır" dedim. Baloya gidicektik. Ama daha 4 saat vardı. Sonra makyaj yapmaya başladı. Bu kız zaten güzel, niye makyaj yapıyor ki?

Koltuğa atlayıp telefona bakmaya başladım.

(Japonya'nın gözünden)
Bu akşam balo vardı ve ben İtalya yerine amerikayla gidiyordum. İtalya'ya bunu yapamam.. İtalya'yı aradım:

"Aşkım, sen baloya kimle gideceksin?"

*İtalya'nın sesi ağlamaklıydı*

"Tek başıma..."

Japonya boğazında bir yumru
hissetti. Konuşamıyordu. En sonunda:

"B-ben ameyle gidiyorum. Ama gitmek istemiyorum. İtalya, sana bunu yapamam anlamıyor musun?"

İtalya, Japonya'nın o mutlu halinden eser kalmadığını anlıyordu. Sevdiği kişiye böyle birşey yapamazdı.

"Gel, birlikte gidelim kim ne derse desin"

"Amerika sana birşey yapsın istemem"

"Böyle daha çok acı çekmiyor musun?"

...

(Rusya'nın gözünden)
Bu akşam balo varmış ve ben bunu daha yeni öğreniyorum. Hemen almanyayi aradım.

"Almanya, benle baloya gelir misin?"

"Şey.. *Almanya biraz düşünür* neden olmasın?"

"Ben seni akşam alırım"

"tamam :)"


Akşam

Almanya'yı almaya gidiyorum..

(Japonya İtalya'nin yayına gitmişti, baloya İtalyayayla birlikte gidecekti)

Türkiye ve Yunanistan'da hazırdı, yavaş yavaş salon doluyordu.

•••

AŞIK OLMAYACAĞIMA SÖZ VERDİM 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin