2. Bölüm

14 2 0
                                    

Han'dan
Oflaya puflaya uçağa bindim. Ama Fransa yazmıyordu. Minho'yu dürttüm. "Hey Minho burada Fransa yazmıyor ama". Minho bişi mırıldandı. Sonra da "Sev- Ay pardon Han yanlış yazmışlardır ben bir sorayım." dedi.
Minho'dan
Aptallar Fransa yerine gideceğimiz yeri yazmışlar. Koşup söyledim ve onlarda Fransa yazdı. Umarım Han anlamaz...

*5 saat sonra*

Yazardan (bne askoo)
Adaya varmışlardı. Han sinirliydi. Minho ise sinsice sırıtıyordu. Han bağırmaya başladı "SEN NE İŞLER ÇEVİRİYORSUN YİNE?". Minho anlamamış gibi yaptı "Bilmiyorum aş- pardon Han. Görevliler de gitti. 1 hafta buradayız üzgünüm" . Sonra eve bakmaya gittiler...
Han tekrar bağırdı "BU NE BE BURADA BİR TANE YATAK VAR BEN NEREDE YATICAM?". Minho sakince "Sakinleş sincabım- pardon Han birlikte yatabiliriz." dedi. Han "HAYIR HAYIR HAYIR KESİNLİKLE OLMAZ EN SON NE OLDUĞUNU UNUTTUN HERHALDE" dedi. Haklıydı. En son Minho sincabının canını çok acıtmıştı. Minho göz devirdi "Aman be yapmam bir daha tamam".
Han yorgundu. "Ben biraz kestiricem" diyip yattı. Minho o uyur uyumaz onun yanına gitti. Dudaklarına baktı. Ne kadar öpülmelikti. Dudaklarına dokunduğu an Han kalkıp bağırdı "SAPIK AYI ÖKÜZ NAPIYON ÇÜŞ"
Minho yine göz devirdi "AŞIĞIM AŞIK NE YAPABİLRİM?"
Han ağlamaya başladı "Of ya ben ölmek için çok gencim sende Minho hassas olduğumu biliyorsun neden yapıyorsun işte?"
Minho onun gözyaşlarını sildi. "Ağlama sincabım daha bişi yapmadım ki"
Han minhonun elini itti "Ben seni sevmiyorum işte... Ben bişiler yicem lütfen git başımdan" gözyaşlarını sildi.
Minho da arkasından geldi. Masaya oturdu. Onu izlemeye başladı. Elini kestiğini ve ağladığını görünce bıçağı elinden aldı. Elini sardı. Sonra da "Bana bırak ben yaparım" dedi. Han izlemeye koyuldu...
Han bir süre sonra midesinde bir şeyler hisseti
Kelebek hissi mi?
Bu kadar çabuk aşık olamazdı.
En sonunda bu hissine yenik düştü.
"Minho..." dedi. Yanına gitti ve kafasını onun omzuna koydu. Minho çok şaşırdı. Ama sustu.
"Şey ben galiba senden hoşlanıyorum" dedi Han "Neden bu kadar çabuk oldu bilmiyorum".
Minho ona sarıldı.
Sıkıca sarıldı.
Yanağını öptü...
Alnını öptü...
Burnunu öptü...
Ama dudağını öpemedi...
Han da öpemedi...

Han da öpemedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin