°3

367 52 109
                                    

"HAYIR!! HAYIR HAYIR HAYIR!! O BURADA DURMAYI HAK ETMİYOR! DAHA ON SEKİZ YAŞINDA VE HAYATI BOYUNCA ÇOK ZARAR GÖRMÜŞ! AKIL HASTASI DEĞİL SADECE İLGİYE İHTİYACI VAR!"

"Doktor Lee sakin olun lütfen. Kusura bakmayın ama onu buradan çıkarmayız. Biraz daha itiraz ederseniz sizi kovmak zorunda kalacağım."

"SİKTİRİN GİDİN! KOVARASANIZ DA KOVUN UMRUMDA DEĞİL!!"

Bir hışımla odadan çıktı mor saçlı oğlan. Koşarak bahçeye ilerledi. Derin derin nefesler alıyordu.

Kanı Felix'e çok kısa bir sürede ısınmıştı ve sanki onsuz yapamayacakmış gibi hissediyordu.

Lee Minho, hayatına giren bu küçük çocuğu kalbine yerleştirmişti çoktan.

Yüksek sesle güldü Lee.

"Vay be Minho...ilk görüşte aşk he?? İnanmazdım böyle şeylere. Yaşamadan öğrenemeyecektim demekki."

&

Akşamın geç saatlerinde Minho bomboş koridorda Felix'in odasına doğru ilerliyordu. Özellikle ses çıkmamasına dikkat ederek anahtarları çıkardı ve odanın kapısını açtı.

Sarı saçlı oğlan yatakta tatlı tatlı uyuyordu. Minho onu gördüğü anda içi sımsıcak olmuştu.

Mor saçlı oğlan yavaşça yatağa doğru ilerledi ve Felix'i kaldırarak sırtına aldı.

Felix âni hareketlenme ile uyanmıştı ve boş boş Minho'ya bakıyordu.

"Minho?"

"Şht! Sessiz ol güzelim."

Minho sırtındaki hafif ve minik oğlan ile odadan çıktı ve kapıyı tekrardan kilitledi.

"Nereye gidiyoruz Minho?"

"Güzelim ben konuşana kadar konuşma."

Felix sustu ve baygın ve uykulu bakışlarını Minho'nun vücudunda gezdirdi.

Minho hızlı adımlarla çıkışa doğru ilerlerken çalmaya başlayan yüksek sesli alarm ile irkilen Felix kollarını Minho'nun sırtına daha da sıkı doladı.

Minho duyduğu yüksek sesli alarm ile daha da hızlanmıştı. Koşarak arabasının kapısını açtı ve Felix'i arka koltuğa bırakıp sürücü koltuğuna yerleşti ve aracı hızlı bir şekilde evine doğru sürmeye başladı.

"Minho nereye gidiyoruz?"

"Kaçıyoruz güzelim."

"Ne? Nasıl yani?"

"Seni akıl hastanesinden kaçırdım Felix. İşimden de oldum böylece ama umrumda değil."

"Minho...neden böyle bir şey yaptın?"

Minho'nun evi hastaneye yakındı o sebeple hemen vardığı evin bahçesine girdiğinde aracı âni bir frenle durdurdu. Felix aniden duran araç ile afallasa da hemen toparladı kendini. Minho ise başını arkaya çevirip Felix'in gözlerinin içine bakmaya başladı.

"Aşık oldum Felix."

Felix kilitlenmiş gidiydi. Ne diyeceğini bilemiyordu.

"N-ne?"

Minho kemerini açtı ve arabadan indi. Hemen ardından arka kapıyı açtı ve içine girip kapıyı kapattı.

Felix Minho'nun ne yaptığını anlayamıyordu fakat içini ufak bir korku kaplamıştı.

Minho Felix'i belinden tutup kucağına çekti ve alnını alnına dayadı.

"Aşık oldum Felix."

Felix daha önce hiçbir zaman şu üç kelimenin veridiği mutluluk kadar sevinçli olmamıştı.

Minho ellerini Felix'in ensesine yerleştirip kendine çekti ve dudaklarına kapandı.

İkisininde içine yayılan mutluluk ve heyecan duygusunun eşi benzeri olamazdı.

Minho Felix'in dudaklarının üzerinde beklettiği dudaklarını yavaşça oynatmaya başladığında Felix de ona ayak uydurmaya çalışıyordu.

Derinleşen öpüşmenin ardından Minho Felix'in alt dudağını dişlediğinde nefes nefese ayrıldılar birbirlerinden.

Felix derin derin nefesler alıyordu. Aynı şekilde Minho'nun da göğsü hızlı hızlı kalkıp iniyordu.

"Seni seviyorum Felix."

"Bende seni seviyorum Minho."

"Benim ol Felix."

"Her zaman senindim ve her zaman senin olacağım Minho."

Minho gülümseyerek ufak bir öpücük daha kondurdu Felix'in dudaklarına ve tatlı tatlı sırıtarak dudaklarını yaladı. Ardından Felix'i kucağından indirip arabanın kapısını açtı. Araçtan indiğinde Felix'i de elinden tutup araçtan indirdi.

El ele eve doğru ilerliyorlardı.

Minho gülümseyerek Felix'e doğru döndü. Gülüşü ona olan aşkının sembolü gibiydi.

"Yarın Amerika'ya uçacağız. Abimin yanına taşınırız."

Felix, Minho'nun sözleri üzerine gülümseyerek başıyla onayladı fakat tam eve girecekleri sırada Minho kulağına dolan acı çığlık sesi ile kaskatı kesilmişti..

"MİNHO!! YARDIM ET! ACIYOR!!"

∆∆∆∆∆

Mini fic olduğu için Kiss çabuk geldiii, aslında keyifli ilerliyor bence. Sizce??

Neyse sonda ne oldu acabaaa?? Hadi çatlayın meraktan ben kaçtım byes!

Deliyim ama Sana ~MinlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin