bir hayırlı olsununuzu alırım, yorum yapın abiler ablalar yıldıza basın djdjdjdn şaka bir yana bu yazma motivasyonunu sürdürmem vereceğiniz geri dönütlere bağlı yoksa ilk ve son bölüm olarak kalır :)
Herkes onu konuşuyordu.Aybike bu soyismi defalarca duymuştu televizyonlarda."Özkaya..." Türkiye'nin en zenginiyken bugün bu devlet okuluna gelecek ve öğrenimine burda devam edecekti.
Sınıfa giren çocuğa döndü tüm gözler.Berk bakışlarını yere dikmişti,oldukça durgun ve sessizdi. Tanıştırma faslı biter bitmez kendine oturacak boş bir yer aradı.Sınıfın burnu havada kızı Kader çantasını kucağına alıp "Burası boş,oturabilirsin"dedi.Aybike kızın bu hareketine göz devirmişti.Berk Kader'i duymamış gibi yapıp Aybike'nin yanındaki boşluğa baktı ama ondan davet gelmeyince tam arkasındaki boş sıraya oturdu.
Derse geçtiklerinde Berk elini yanağına dayamış boşluğu seyrediyordu.Aybike hafifçe arkasına doğru dönüp "Kitabını aç yoksa hocanın biraz sonra yapacağı sözlüden çakacaksın." dedi.Berk
"Sence ben bunu dert eder miyim?Hadi önüne dön!Karışma bana." dedi sert bir üslupla.
"Aptal"dedi Aybike ağzının içinde.
Aybike'nin dediği olmuş,Berk sözlüden kalmıştı.Sınıftan çıkarken Aybike'ye umrumda değil der gibi bakmıştı Berk.Aybike ona belli etmese de gülmüştü o çıktıktan sonra.
Ders çıkışı Aybike sınıfta çantasını toplarken sınıfın serserileri okul bahçesinden çıkmak üzere olan Berk'le uğraşmadan durmamışlardı.
"Vay bee nerden nereye haa.Kolejlerden bizim ayakçımız olmaya.Çok üzücü bir hikaye."
"Ne diyosunuz lan siz?"
"Şöyle anlatalım.Biz bu sınıfın ağır abileriyiz ve sen de sonradan gelen bir fakir olarak bundan sonra bizim emrimizdesin."
"Hadi yaa.Kast sistemi mi var bu sınıfta.Yürüyün gidin.Uğraştırmayın beni.
"Ne diyorsak onu yapacaksın."
"Yapmıyorum,nolacak?"
Arkadan gelip konuşmalara şahit olmuştu Aybike.
"Semih,Koray.Hadi çocuğu bir salın, bak zaten yeni geldi daha."
"Sana noluyor kızım.Biz bu veletle konuşuyoruz."
"Bak çok kötü olur diyorum."dedi Aybike.
Semih,okuldan çıkan Berk onun söylediklerine kulak asmadığından kolundan tutmuş ve yüzüne vurmuştu.Aybike hemen koşup çantasından çıkardığı biber gazını Semih ve Koray'ın yüzlerine sıkmıştı.
"Ona bir daha bulaşırsanız yaptıklarınızı çektiğim videoyu müdüre veririm."dedi Aybike,nefes nefese kalmıştı.
Acıdan gözlerini açamayan çocuklar yollarına giderken Berk'in dudağının kanadığını gördü Aybike,yardım etmek istedi ama terslenmekten de korkuyordu.Çantasından çıkardığı mendili uzatacağı sırada Kader koşarak geldi okulun içinden.
"Berk iyi misin,dudağına ne oldu?
Bende kolonya var,otur hemen temizleyelim."Berk gerek yok demeye kalmadan Kader çoktan onun dudağını temizlemeye geçmişti bile.
Aybike şaşkın ve öfkeliydi.Elinde kalan mendil ve biber gazını çantasına atıp eve doğru yöneldi hızlı adımlarla.Berk onun arkasından bakakalmıştı.