UPOZORNENIE: Táto časť bude drastická, nechutná, pornografická a budú sa tu nachádzať nadávky. Príjemné čítanie.
Ráno som sa zobudila na drnčanie telefónu. Bola sobota a tak mi bolo veľmi nepríjemné keď ma v tak krásne ráno niekto zobudil. Sadla som si, pretrela oči a zobrala mobil do ruky. Celkom dlho mi trvalo kým som zaostrila. Volala mi Monica. Samozrejme by som to nebola ja keby som uprednostnila spolužiačku pred spánkom. Zložila som, nastavila tichý režim a išla opäť spať. Zobudila som sa až o 3 hodiny na bzukot zvončeka. Skôr než som išla otvoriť, som si chcela pozrieť koľko je hodín. Hore na lište som ale videla ikonku neprijatého hovoru. Rozklikla som to a vybehlo na mňa 13 zmeškaných hovorov od Monicy. Keď bzukot zaznel opäť, hodila som na seba svoj čierny župan a išla otvoriť. Stála tam, ako inak - Monica.
"Čo sa deje?" spýtala som sa drnčavým hlasom s unaveným výrazom.
"Vieš, musím sa ťa niečo spýtať. Thomas chce aby si s nami išla zajtra na chatu. Zajtra ráno odídeme a v pondelok večer sa vrátime. Pôvodne chcel zobrať nejakú kamarátku. To som nemohla dopustiť! Preto som ti toľko volala. Chcem aby si išla s nami." povedala energicky.
"S akým Thomasom?" spýtala som sa napriek tomu, že som to veľmi dobre vedela.
"Neviem jeho priezvisko. Je to niečo na N... Neil? Nie nie! Nelson!" odpovedala a ukázala mi jeho fotku.
"Odkiaľ sa poznáte?" stále som sa pýtala.
"Už dlhšie s ním chodím.." povedala tichým hlasom.
"Čože?! Ona s ním chodí?! Toto nemôže byť pravda! No nič, keď má babu nebude nič skúšať." pomyslela som si , prikývla hlavou a odpovedala som že idem.
Monica odišla a ja som sa išla najesť. Spravila som si ovsenú kašu s jahodami. Stále mi vŕtalo hlavou, či vôbec vie, čo sa medzi mnou a Thomasom dialo. Ale väčšiu časť mojej mysli zaberalo niečo iné. Túžba vraždiť. A potom ma to napadlo. Odvďačím sa tomu hajzlovi za roky utrpenia. Celý deň som rozmýšľala, ako to urobím. Napadlo ma to ale až večer v posteli. Bol to dokonale premyslený plán. Vedela som že na to bude treba veľa úsilia a hlavne skvelé načasovanie, preto som sa na to potrebovala prespať.
Prišiel deň D. Mali po mňa prísť už o siedmej, tak som radšej vstala 2 hodiny pred tým. Hneď som išla vykonať každodennú hygienu. Umyla som si zuby a išla do sprchy. Pobalila som si všetko potrebné ako oblečenie, hygienu a make-up. Oblečená som bola stále len v teplákoch a rozťahanom tričko, veď som mala ešte čas. V mojom žalúdku sa ozývalo hlasné škvŕkanie a tak som zamierila do kuchyne. Po tom čo som zistila stav chladničky a špajzy som si naliala mlieko a do neho nasypala čokoládové cereálie. Po jedle som sa rozhodla že sa pomaly začnem dávať dokopy. Na oblečenie som si vzala čierne kraťasy, biele tielko, čierny dlhý sveter a náramok farby ako gombíky na kraťasoch. Všimla som si že mám ešte pol hodinu kým prídu tak som mame umyla riad a trochu popratala byt. Ani som sa nenazdala a už mi volala Monica že sú za 5 minút pred domom. Bežala som do izby zobrať si svoju tašku, obula si Vansy a išla čakať pred dom. Monica vystúpila z auta a objala ma, zatiaľ čo Thomas sa na mňa ani nepozrel. Posadila ma dozadu a išlo sa. Cesta bola nudná, našťastie nie až tak dlhá. Oni dvaja vpredu si stále rozprávali nejaké romantické sračky zatiaľ čo ja som sa hrala na mobile. Občas sa ma Monica síce snažila zapojiť do rozhovoru ale po mojich znudených reakciách to po chvíli vzdala. Keď sme konečne dorazili uvidela som presne to čo som čakala. Stará, drevená, malá chatka. Thomas nás previedol, ukázal všetky miestnosti vrátane kuchyne a pivnice. Najskôr ukázal ich spoločnú izbu Monice a až potom išiel so mnou ukázať mi moju. Otvoril dvere a ja som sa ocitla pred malou miestnosťou s dvoma obrazmi, jedným oknom pred ktorým bol záves starý tak 50 rokov, jedny dvere do kúpeľne (kde bol iba sprchový kút a záchod), posteľou a nočným stolíkom. Napadlo ma, že sa pôjdem prejsť na čerstvý vzduch no predtým som si vybalila veci. Vonku som sa prechádzala asi pol hodinu, len nech tam nemusím byť s nimi. Keď som sa vrátila, uvidela som na svojej posteli nejaký papierik.
YOU ARE READING
Daugher of devil
HorrorIste všetci poznáte ten pocit, keď máte chuť niekoho zabiť. Dievča menom Cassie tento pocit zažívala každý deň.. Rodičia furt pracovali, v škole sa jej smiali a ponižovali ju. Dva roky dozadu išla s kamarátkami na oslavu. Jedna ju ale zatiahla za do...