Buna. Sunt Iulia si am foarte multe intrebari,nedumeriri,despre univers,viata. Nici nu stiu de unde sa incep...ma simt bine...sau ma simt rau?! Nici eu nu mai stiu...E clar,viata este ciudata,o confirm,dar ce mi se intampla? O parte din mine vrea sa-si implineasca visele,o parte vrea sa nu tradeze pe nimeni si alta,sa nu piarda pe nimeni. Noi ne deosebim de animale prin ratiune,dar ce se intampla cand ratiunea cedeaza? De ce oamenii,isi pun atatea intrebari la care nimeni nu le va raspunde niciodata? De ce putem avea mai multe stari in acelas timp? DE CE SI DE UNDE EXISTAM? Care sunt sansele ca tate astea sa ni se traga de la o lume (sau mai multe) paralela(paralele) cu noi? Dumnezeu,stiinta,stiinta,Dumnezeu....ce sa mai cred?! Oamenii sunt speriati,totul in capul lor ia razna...incepe nebunia...cine sa fie langa ei sa-i ajute? Ei striga AJUTOR,dar nimic. Numai o forta divina i-ar putea salva,dar ei nu mai cred asta. Nesiguranta zilei de maine nu le da pace,ii tulbura...Cine,cum,ce fel? Oare ne va raspunde cineva,noua,muritorilor,la atatea intrebari? Din cauza nerabdarii,oamenii au inceput sa caute raspunsuri,unii le-au si inventat ca fiind acum,mari teorii...In fine,sa zicem ca trecem peste partea cu creearea,dar...este o alta intrebare mai grava: de ce existam noi si nu alte fiinte? De ce Dumnezeu ne-a ales pe noi...Bine,bine,el era om,dar asta nu il impiedica sa faca doar animale sau doar natura. Ceva s-a intamplat ...din nefericire,nu putem afla daca-i asa. V-am spus,sunt multe teorii...unele adevarate,unele nu.
In capitolul urmator vom vorbi despre emotii si stari sufletesti,ce ziceti,suna bine? Daca v-a placut pana acum,nu uitati sa imi lasati un comentariu cu parerea voastra,multumesc. :)
CITEȘTI
Asta sunt eu?
RomanceAceasta carte dispune de mai multe discutii,avand in vedere originile,viata,increderea de sine,avand un singur subiect: viata. Titlul l-am ales dupa mult timp de gandire. El reflecta intrebarea pe care ne-o punem toti la un moment dat: Asta ar trebu...