Capitolul 2

118 9 2
                                    

~Jeff P.O.V.~
Deschide ochii si usor usor un paraias ii curge din ochi urmand sa.mi dea o palma de toata frumusetea. O cuprind in bratele si o sarut usor pe frunte spunandu-i ca totul va fi bine.Insa aceasta se zbate si imi da un pumn in stomac eu cazad pe jos.Linistea apăsătoare isi face aparitia,iar cand simt ca s-a liniștit ii ridic ușor barbia si o sărut dulce .Ma impinge puternic eu izbindu-ma de perete si apoi cazand jos,facand pe mortu sa vad reactia ei.Ea speriata vine la mine,ma trage langa ea si incepe sa planga .Atunci eu sar pe ea si o sarut.Nedumerita fiind accepta totusi jocul si imi raspunde la sarut, acum limbile noastre dansand un tango de exceptie.Ma ridic si o iau in brate sfarsind sărutul. Dar incepand altul.Isi incolaceste picioarele in jurul meu si imi ciufuleste parul inca sarutandu-ma .
O las pe pat dandu-i tricoul meu larg si rosu jos cu o oarecare retinere.Poate sunteti nedumeritu si nu stiti de ce nu tipa sau fuge de infatisarea mea...pai am de la unicul si inegalabilul meu "tata"sa-i zic asa lui Slends o licoare care ma face "uman" la infatisare. Sa revenim la ce fac eu acum cu Alexia Aceasta se baga sub patura tragandu-ma dupa ea.
Ma trezesc cu o perna in cap iar Alexia bagandu-se de data asta singura sub patura incepe sa rada.
-Auu..asta pentru ce a fost?
-Huh...spune Xia razand
-Pentru ce a fost?intreb dinnou
-Cum naiba vrei sa ma culc cu un tip pe care nu il cunosc?intreaba iritata
-Nu ma cunosti?intreb trist
-Imi pari cunoscut...semeni mult cu Jeffy al meu.spune intristandu-se si chiar plange
-Eu sunt,Xia!spun bland si ea sare pe mine si imi ia inchietura stanga si se uita la ea vazand imprimat pe ea "Xia" se apleaca si ma sarutu dinouu bucuroasa si ma apuca iar de mana si ma musca de gat apoi alinand locul cu un pupic mic. Imi da tricoul jos si ma saruta dulce. Lasand la iveala tatuajul meu facut acum 2 ani pe cand eram cu ea. Si ea acand unul la fel doar ca pe coapsa. Sa revenim...Imi da si pantalonii jos ramanand doar in boxerii mei cu pisicute.
-Wow frumoși boxeri!spune aceasta razand de mine
-Wow daca nu-ti plac pot scapa de ei! spun eu cu acelasi ton ca al ei
Ma apropii de ea si incerc sa-i dau sutienul jos aceasta inchizand ochii strans,o lacrima cazandu-i
-Ce e?spun nedumerit
-Pai...nu am mai facut-o si mke frica!spune trista
-Totul va fi bine ..daca vrei n-o facem...
-Ah..ai vrea!Jeff..eu..eu...ttte..iubesc. spune ea
-Si eu!
Suntem întrerupti de o bătaie brutala în usa si tipele celor din creepy pasta.Ma imbrac repede .Ei ii pun tricoul si o pereche de pantaloni de-ai mei o iau in brate si fug cat ma tin picioarele pe usa din spatele casei. Ma opresc numai cand ajung la marginea padurii si o las dupa un stejar mare si batran .Linistea este intrerupta de vocea ei
-Jeff ..ce se întâmplă? Spune aceasta
-Ah...pai e o poveste foarte lunga si nu vreau sa te speri de ce va fii acolo!
-Ah...bine!
Aud mai multi pasi in spate si ma pun in fata ei si ii pun mana la ochi.
-O...o noua victima?intreaba nimeni altul decat E.Jack
-E.Jack pleaca!spun cu mainile la ochii Xiei
-Hai da-mio si mie!spune ruganduse el de mine
-Ce? Jeffy ce se intampla?intreaba ea
-Oh...ce dragut!spune el sise apropie de Xia
-Jeffy! Lasa-ma!spune si isi da mana de la ochi
Face o fata uimita si ochii ei devin rosii ca focul din negri si un foc gigant apare prejurul lui. El se panichiaza si eu o i-au in brate si se calmeaza adorimind.
-Ce-a fost asta?intreaba E.Jack
-SLENDS!tip din toti plamani
El apare intr-o secunda si se uita insistent,prea insistent la Xia.
-Explica!spun eu raspicat
-Hai mai intai la conac am scapat de ei!
Si pornim la conac eu cu Xia in brate.
Ajungem relativ repede si eu o asez pe Xia pe canapeaua din sufragerie.
Asteap sa vina Selends dar ii vad pe toti un jurul meu si pe Slends ca pare îngrijorat.
-Cine e ea?intreaba Sally care sta cu Alice
-Ea e nepoata mea!spune abatut Slender
-Ce?!tipam toti la unison si o trezim pe Xia care are dinnou ochii rosi. Se ridica in sezut si se duce in bratele lui Slender si il saruta in locul unde trebuie sa fie obrazul.
-Unchiule Slendy! Cine sunt ei?intreaba ea in bratele lui Slender
Noi toti cu o falca-n cer si una-n pamant ne uitam cu ochii cat cepele la ei.
-Sunt familia mea si acum a ta. Acum culcate,Pat!
Ea face intocmai si adoarme cu capul la pietul lui.
-O sa va explic. Mai de mult am avut o sora care a nascut o fetita dulce si frumoasa cu par alb si ochi rosii. Din pacate mama ei,sora mea a fost omorata. Ea inainte de sinucidere a spus ca se va intoarce sa stea cu mine si sa se razbune pe acei oameni. Cand s-a nascut Alexia sa-u facut 123 de ani si ea se reîncarnat in ea. Pe nepoata mea o chema Patricia asa ca pe ea o cheama...
-Alexia Patricia Winther!io tai eu
-Exact! Si cand are ochii rosii are puterile si dorinta de sange a Patriciei.
El se ridica din fotoliusi se duce intr-o camera la etaj.
Eu urc repede si inainte sa o puna in camera de oaspeti ii spun in soapta sa o duca in camera mea. El o aseaza si ma scoate afara.
-Daca da naiba si te prind ca o ranesti sau ca o faci sa planga te decapitulez!spune
-Am inteles! Nu i-as face asta o iubesc...spum visator si obser ca Slender a plecat
Ma duc si eu in camera si ii dau uskr pantalonii jos si rapid dezbracandu-ma ma pun langa ea.
......................
Sper ca va placut capitolul asta fiindca nu e facut de mine ci de 23Flixened. Eu doar am retusat pe ici pe colo. La media e Patricia. Scuzati micile greseli daca sunt. Mai scapa uneori.
KISS A BOY\GIRL :-*

Sange nevinovat(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum